Note fondée sur 74 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We're glad to hear that we met your expectations. If there's anything more, we can do to enhance your experience, please let us know!
par un voyageur
Publié le 10 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We're glad to hear that we met your expectations. If there's anything more, we can do to enhance your experience, please let us know!
par un voyageur
Publié le 8 oct. 2024 sur Expedia
All rooms had cockroaches need lots of maintenance.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Sam P, Gestion de l’hôtel
Sorry to hear this. So you went into the all the rooms then?
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your wonderful review!
par un voyageur
Meh, probably not again
Publié le 15 sept. 2024 sur HotelsOur bed was comfy, but the floor had burn marks and the bathroom had a mildew type smell that would cover the room of door was left open. The shower curtain had mold spots on the bottom. I did not feel like it was real clean, but the bed sheets seemed clean and I guess that’s my main concern.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we apologize for not meeting your expectations and do hope you give us another chance.
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Hotels.com has not reimbursed my cancelled room that forced me to get another room. No customer service number available
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we apologize for not meeting your expectations and do hope you give us another chance.
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Friendly staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review!
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review!
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
Very good stay, great breakfast, and extremely awesome staff!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Sam P, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind words!
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Great place for a short stay with no hassle. I didn’t personally have any problems, only thing that could have been better was restocking breakfast items, minimized options.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Sam P, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We will definitely take this up with staff and make sure to improvise on it.