Note fondée sur 916 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
everthing was great but the hot tub was cold which is a major issue
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Britt, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! The hot tub is fixed, so please choose us again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Mattress too hard.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Britt, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We are happy to report that we will be getting new mattresses soon! I appreciate you taking the time to communicate ways that we can do better!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Building had a strong odor of potentially some type of smoke. Bed not too comfortable but able to get some rest. Breakfast was okay. Overall for a quick sleep in, it was okay for the price.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Plugs on light fixtures didn’t work. No HDMI plugs. Only one nightstand. Back door lock didn’t work correctly. Smoking and BBQ in parking lot. Carpets dirty in hallway.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Britt, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We are working hard to correct the issues that you found. I appreciate you taking the time to communicate with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
It was great!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Britt, Gestion de l’hôtel
Thank you!
5 sur 5
par un voyageur de Montgomery

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Britt, Gestion de l’hôtel
Thank you!!!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Room TV didn’t work. Nothing worked in the breakfast area. No rolls. No pancakes. No sausage. No gravy. Cook said nobody in management told her how many people would be coming. Disappointed guests who were expecting food!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Britt, Gestion de l’hôtel
Thank you for this feedback. We have upgraded our breakfast, and I think you will be very happy with it now, as well as the staff.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
The guy who checked us in was nice. The elevator went up to our floor but when coming down we had to walk down the stairs to the floor below us and then take the elevator the rest of the way down and that is super ghetto. Our floor was extremely hot and with the AC in room on full blast, it still did little to make us comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Britt, Gestion de l’hôtel
I am very sorry about the issues during your last stay with us. I appreciate you taking the time to let us know. I can assure you it will be better next time.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Britt, Gestion de l’hôtel
Thank you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
We had a restful stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Britt, Gestion de l’hôtel
Awesome!