Note fondée sur 402 évaluations de clients

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3,3 sur 5
80 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juin 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juin 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juin 2024
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juin 2024 sur Expedia
Everything was just fine ☺️
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Joey, Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Natalie #Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2024 sur Hotels
I stepped on a needle that was stuck on the bed covers
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Manuel, After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty.In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon.Natalie #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 juin 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juin 2024 sur Expedia
Right off interstate. Quick and convenient
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Dedric, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juin 2024 sur Expedia
No lamp in room only overhead lights. Sheets had pills and holes in blankets. Bug in shower
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,Thank you for providing your feedback. Your experience is definitely not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2024 sur Expedia
Good: Convenient off of the freeway. Has a microwave and fridge. Bad: Loitering on the property (stairwell) make me the customer feeling extremely unsafe, Stairwells are filthy (get the power washer out), ice machine filthy (use the same power washer as your using for the stairwell), bathroom needs to be renovated by a professional and put up a shower curtain that doesn't have mold growing on it. The property owner could be doing so much more and the Motel 6 corporation should be out doing a quality check on properties that have their name on them.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi George, After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty.In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon.Natalie #Team6
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 mai 2024 sur Hotels