Note fondée sur 932 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
73 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
If you don't like sleeping alone, it is an excellent place to sleep in the company of cockroaches.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Nick, Gestion de l’hôtel
We are extremely sorry for your experience. We are under renovations and working hard on this issues
5 sur 5
par un voyageur de GRAPEVINE

Publié le 12 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Nick , Gestion de l’hôtel
Thank you
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Nick, Gestion de l’hôtel
Thank you for your business
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Nick, Gestion de l’hôtel
Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Nick, Gestion de l’hôtel
Thank you.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Nick, Gestion de l’hôtel
Thank you.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
They give me the first room 209 and it was full of roaches the second room had roaches as well, the towels were dirty the shower was nasty and roaches coming off the sewer. My son and I could not stay there, The owner offered me a better room but I didn't want to take more chances we were disgusted about the place so we did not stay that night I would like to have my refund thank you.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Nick, Gestion de l’hôtel
As we are under renovations and also pest control is been done the bugs are moving from one room to another which is out of our hands. we have good rooms and change when required. We offered you another room you declined , Refunds you need to contact the booking channel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Property under remodeling, however was clean. I was given a newly remodeled room. Very nice and clean. Quiet. Parking in front of room. Young lady at desk very friendly, cheerful and quite helpful. Totally enjoyed my night here. Would return again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Nick, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
No blankets or trash can Moldy No ice broken No toilet paper had to get it the next morning Bathtub couldn’t be use the floor of the tub was covered with a coat of caulk and would not drain the toilet was grossly stained
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Nick, Gestion de l’hôtel
We are under renovations and already offered you a different room. Thank you for your Business.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Likes...Parking and pet friendly Dislikes...Key Card had to be reprogrammed not enough toilet tissue
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Nick, Gestion de l’hôtel
Thank you for your your review, we are under renovations. Key cards have magnetic trips if you keep near your cell phone or credit card they are deactivated.