Note fondée sur 130 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
55 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2019 par Yogi, Gestion de l’hôtel
Thanks
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2018 sur Expedia
Endroit mal propre, dégeulasse, sale, devrait être jeter à terre…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2018 par Yogi , Gestion de l’hôtel
Thanks
3 sur 5
par Gilles

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 août 2017 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de Strathroy

Publié le 8 sept. 2020 sur Expedia
Newly renovated rooms by new management. Tiled bathrooms were beautiful. Beds were clean and comfortable. Mini fridge with freezer and good sized microwave in room. Quiet, and in a great area with easy access to grocery stores, restaurants, and tourist sites in the area
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2020 sur Hotels
It was okay good location bathroom shower tiles were a little dirty bed was comfortable rooms were a little small but overall it was okay
4 sur 5
par un voyageur de Mississauga, Ontario, Canada

Publié le 30 juill. 2020 sur Expedia
Very clean & comfortable: new foam queen bed, new slider screen windows, AC worked well. Nice couple running the place who interacted as required with guests. Up-to-date curtains and bedding. Lots of parking. Modest and affordable.
4 sur 5
par un voyageur

Modest, affordable

Publié le 3 juill. 2020 sur Hotels
It is a modest roadside motel. The manager was very friendly. We stayed one night as a family. TV, fridge, microwave were all functional. Carpets recently replaced. It was a nice affordable stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2020 par Yogi, Gestion de l’hôtel
Thanks mustafa faith
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2020 par Yogi, Gestion de l’hôtel
Thank you very much
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2020 sur Expedia
We walked in the room, the overpowering smell of must and mildew was overpowering. We looked around, and left. I was fine loosing the $100.00 plus dollars I paid. Pay a little more and go somewhere else.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2020 par Yogi, Gestion de l’hôtel
Hi Whatever you say but is not right I went to room and I didn’t smell anything must and mildew I ask you to give you other room but if you don’t wont to stay thanks
4 sur 5
par un voyageur de Toronto

Publié le 1 mars 2020 sur Expedia
Host is really nice. Unfortunately not able to stay, however we'll definitely stay next time