Note fondée sur 897 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2023 par hb, Gestion de l’hôtel
Great feedback Cynthia, we're delighted to see how well you enjoyed your stay.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 août 2021 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2024 par Henrique, Gestion de l’hôtel
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for your feedback. We hope to welcome you again soon
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2024 sur Expedia
Great service. Restaurant dinner was awesome. Sad that hot tub not working but Village bar around hotel was fun. Great weekend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2024 par Henrique, Gestion de l’hôtel
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for your feedback. Hot tub is being renovated at the moment. We hope to welcome you again soon
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2024 par Henrique, Gestion de l’hôtel
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for your feedback. We hope to welcome you again soon
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2024 sur Expedia
Everything was very good. The staff was very friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2024 par Henrique, Gestion de l’hôtel
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for your feedback. We hope to welcome you again soon
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2024 sur Expedia
It was a good stay at Trillium. Room was comfortable. Liked it better than the village suites we stayed last time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2024 par Henrique, Gestion de l’hôtel
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for your feedback. We hope to welcome you again soon
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2024 par Henrique, Gestion de l’hôtel
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for your feedback. We hope to welcome you again soon
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2024 sur Expedia
Nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2024 par Henrique, Gestion de l’hôtel
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for your feedback. We hope to welcome you again soon
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2024 sur Hotels
“We had a bad night because the heating system wasn’t working. And I think I caught a cold.”
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 nov. 2024 par Robyn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we sincerely apologize for the malfunctioning HVAC system. We will remind the room attendants to ensure all units are working before marking the room ready.