Note fondée sur 19 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Allez y les yeux fermés !

Publié le 13 mars 2023 sur Hotels
Je dois manger sans gluten, c'est le seul et unique endroit où le chef cuisinier à eu plein d'intentions pour que je puisse profiter pleinement de mon séjour. Petit muffin sans gluten au petit déjeuner, idem pour les repas du soir, entrée plat dessert sans gluten. Je le remercie vivement pour cela. Accueil chaleureux. Rien à redire, endroit au calme exceptionnel, personnel discret et gentil. Bravo à tous
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2023 par Bronwan Hutchinson (GM), Gestion de l’hôtel
Cher HMerci beaucoup pour votre avis fantastique.Ce fut un tel plaisir de vous avoir avec nous et heureux d'apprendre que le chef pouvait répondre à vos besoins alimentaires.Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau à Lily Pond.Meilleurs voeuxBronwan HutchinsonDirecteur général
5 sur 5
par un voyageur

Magnificent

Publié le 21 févr. 2022 sur Hotels
It amazing, the stuff was very friendly and took great care of us
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2022 par NielsMargret, Gestion de l’hôtel
Dear Malebo, Thank you for your great review with Hotels.com and that you enjoyed your birthday at Lily Pond...! Kind regards, Niels
5 sur 5
par un voyageur

Excellent Property

Publié le 1 févr. 2021 sur Hotels
What a stunning property, and amazing couple who own and run it. We loved our stay and cannot wait to visit once again - 2 nights was just too short. On a side note - the beds were like sleeping on a cloud.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2021 par NielsMar, Gestion de l’hôtel
Dear Alamae..... Thank you so much for your excellent review and we look forward to see you again but a bit longer..... Kindest regards, Niels
5 sur 5
par un voyageur

This is a winner

Publié le 26 nov. 2020 sur Hotels
I loved my stay at Lily Pond. Beautiful grounds and pond. Incredible bird life, singing frogs and absolutely no traffic noise to disturb the peace and tranquility. My accommodation was well appointed, comfortable, spacious and modern - I loved it. Niels and Margaret (owners/managers) were attentive, gracious and genuinely friendly hosts. I chose to have dinners at Lily Pond too - they were mouth-wateringly delicious! This place is a winner and I will be back very soon.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 nov. 2020 par NielsMar, Gestion de l’hôtel
Dear Ann, Thank you so much for your great review and good to read that you enjoyed your stay with us. Thank you for the nice chat's we had during dinner and all the best with renovating your house in Nature's Valley. We look forward to welcoming you and your family next time. Kindest regards, Margret & Niels
5 sur 5
par un voyageur

Amazing little gem...

Publié le 25 janv. 2020 sur Hotels
Amazing little hidden gem with excellent staff. Very friendly...and tranquil....will definitely visit again..thank you.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2020 par Nielsmargret, Gestion de l’hôtel
Dear World, Thank you so much for your excellent review on Expedia, much appreciated. Great to read that you had a good stay with us. We all hope to see you another time at Lily Pond when you are in the Tsitsikamma area. Kindest regards, Niels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2020 sur Hotels
Muito agradável nossa estadia . Tudo feito para agradar o hóspede, principalmente as refeições. Com certeza recomendarei este hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2020 par Niels, Gestion de l’hôtel
Dear Marian, Muito obrigado pela sua excelente crítica, muito apreciada. Esperamos recebê-lo novamente em Lily Pond. Atenciosamente, Niels Hendriks Lily Pond Country Lodge
1 sur 5
par un voyageur

Spammers

Publié le 9 déc. 2019 sur Hotels
I am being spammed by this company
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2019 par Niels, Gestion de l’hôtel
In reaction on this review I would like to say that we at Lily Pond are very upset about this review that is absolutely not in line with other reviews we received. We always appreciate feedback and even if it is not positive we can learn from it, but we do find that the senders "Anonymous" name and heading "Spammers" are very suspicious and even the text has nothing to do with any guest experience. We also do not have any information about the sender's stay at Lily Pond. We have requested Expedia to remove it, but unfortunately the answers was that it is still within the guide lines, so unfortunately we have to except and respect this. Niels Hendriks (owner)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2019 par NielsMargret, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, Thank you so much for your excellent review. Look forward to see welcoming you again at Lily Pond. Kind regards, Niels (owner)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mai 2019 sur Expedia
Super Architektur, fantastischer Garten mit großem Teich und Pool, die Zimmer sind sehr geschmackvoll und mit liebevollen Details ausgestattet, die Besitzerin ist sehr freundlich und hat eine angenehme Art zu kommunizieren, Frühstück und Dinner sind superb ( das Beste auf unserer gesamten Reise) Rundum perfekt.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mai 2019 par NielsMargret, Gestion de l’hôtel
Lieber Anonymer..., Vielen Dank für Ihre großartige Kritik und die schönen Worte, um Lily Pond zu beschreiben. Ich werde Ihren Kommentar zum Abendessen an unser Küchenteam weiterleiten, das sehr stolz darauf sein wird, dass dies Ihre beste Mahlzeit während Ihres Urlaubs war. Wir hoffen sehr, dass Sie SA wieder besuchen können und in Lily Pond einen Zwischenstopp einlegen, wenn Sie in der Gegend sind. Herzliche Grüße Margret (Besitzer)
5 sur 5
par un voyageur

Beautiful!

Publié le 4 mai 2019 sur Hotels
Such a beautiful lodge! Service is great and staff is polite and amazing.. Really great stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2019 par NielsMargret, Gestion de l’hôtel
Dear Jasleen, Thank you so much for your fantastic review and nice words. I will forward your comments to our staff who does most of the work.... I look forward to welcoming you again at Lily Pond. Kindest regards, Margret (owner)