Note fondée sur 790 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Hotel Hilton La Hague does not have air condition
Publié le 16 août 2022 sur HotelsWe stayed one night at a 167 euro room at Hilton Hotel . it was too warm at night so i decided to start the air conditioner but it didn't work so i called the front office of the hotel and they told me that Hilton Hotel does not have air conditioner in the whole building and that all the ventilators of the hotel were already sended to the other guests.
We had to sleep with the window semi open and the noisy street bothered us the whole night.
I will never come back to this hotel again
par un voyageur
Publié le 29 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2021 par Jorike, Guest Relations. , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for your kind review. Lovely to hear you have enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back next time you visit us. Kind regards.
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2021 sur Hotels
Séjour très agréable et personnel bienveillant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2021 par Christiaan , Gestion de l’hôtel
Dear Etienne, thank you very much for your fantastic review. It is great to see that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back again in the near future. Kind regards, Christiaan, Guest Relations.
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2021 sur Hotels
par un voyageur
A good stay
Publié le 5 sept. 2021 sur HotelsOur stay was good.
The hotel is very well situated.
May be the breakfast could be more diversified.
May be the quality still impacted by the covid19 crisis.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2021 par Christiaan , Gestion de l’hôtel
Dear Eric, thank you very much for your fantastic review. It is great to see that you enjoyed your stay with us. I clearly took note of your feedback regarding the breakfast, I have shared your comments within our management team. We hope to welcome you back again in the near future. Kind regards, Christiaan, Guest Relations.
par un voyageur
Publié le 25 août 2021 sur Expedia
Good: equipment, location, comfort
Less Good: very cold welcome and very little understanding of reception staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2021 par Christiaan , Gestion de l’hôtel
Dear Armand, thank you very much for your review. It is great to see that you enjoyed your stay and our location. Very sorry to read about your arrival. Could you elaborate please a bit more what we can improve? We hope to welcome you back again in the near future. Kind regards, Christiaan, Guest Relations.
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2020 sur Hotels
Très bon sejour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2020 par Jamie, Gestion de l’hôtel
Dear Stéphanie, thank you very much for your fantastic review. It is great to see that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back again in the near future. Kind regards, Jamie Rayson, Guest Relations.
par un voyageur
Publié le 15 janv. 2020 sur Hotels
C'est un hotel excellent. Le petit déjeuner est divin !
Seul petit hic: Il n'y a pas moyen d'eteindre l'airco la nuit dans la chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2020 par Jamie, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you very much for your fantastic review. It was great to see that you enjoyed your stay with us and particularly liked the breakfast. I am very sorry that you were unable to turn off the air-conditioning in the room at night. Please be informed that it is always possible to turn off the air-conditioning, however, there will always be some fresh air coming in from outside through the ventilation system. I am very sorry if this was not explained to you clearly. We hope to welcome you back again in the near future. Kind regards, Jamie Rayson, Guest Relations.
par un voyageur
Un très bon hôtel - vaut le déplacement
Publié le 13 sept. 2019 sur HotelsTrès bel hôtel dans le centre de Den Haag - Il y a un parking avec voiturier dans l'hôtel juste à côté de la même entrée que le parking public. Le parking public dessous est également tout neuf et est sécurisé pour se garer. Le petit-déjeuner est copieux et les collaborateurs de l'hotels sont attentionnés. Super hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2019 par Jamie, Gestion de l’hôtel
Cher Laurent, merci beaucoup pour votre avis positif. Nous apprécions vos commentaires et espérons vous revoir très bientôt au Hilton The Hague. Bien cordialement, Jamie Rayson, Guest Relations.
par un voyageur
Publié le 28 août 2019 sur Expedia
Belle localisation. Personnel attentionné. J’y retournerais sans hésiter.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2019 par Jamie, Gestion de l’hôtel
Cher client, merci beaucoup pour votre avis positif. Nous espérons vous revoir très bientôt. Bien cordialement, Jamie Rayson, Guest Relations.