Note fondée sur 220 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 1 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2023 par Ingrid van Eijk
Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Merci de nous faire part de votre retour d’expérience positif.Nous sommes enchantés de constater que vous avez passé un très agréable séjour dans notre établissement.Au plaisir de te revoir chez nous.Ingrid van EijkGuest Relations
par un voyageur
Week-end La Haye
Publié le 23 janv. 2023 sur HotelsNotre séjour en général s' est très bien passé. Nous sommes heureux et joyeux du choix que nous avons fait.
par un voyageur
safe and friendly
Publié le 7 oct. 2020 sur HotelsIt was safe, sensibly organised, friendly and clean. Rooms great. New restaurant was very good
par un voyageur
Poor check in
Publié le 10 août 2020 sur HotelsSeveral check in problems.
I had booked two separate rooms, but only one was found on the computer. A problem too with pre paid breakfasts.
the room key for one room was not working, and required a second trip to reception.
par un voyageur
Publié le 10 août 2020 sur Hotels
par un voyageur
Disappointing
Publié le 3 sept. 2024 sur HotelsVery disappointing. I stayed here with my two children, but only two beds had been made up us on our arrival. On our first evening, the shower flooded because the drain was blocked. I reported this, and was told it had been fixed, but the same problem recurred the next day. I was moved into a different room, but yet again only one bed had been made up for my boys. And yet again, the shower drain was blocked.
There are some helpful staff at this hotel, but several were surly, and unhelpful. Some of the towels were threadbare, and the carpet under the bed had not been vacuumed in a very long time. The furniture was cheap and the walls scratched. On one day, our towels weren't changed. On several days, we weren't given new tea or coffee supplies.
The beds are comfortable, and the location is excellent, but I wouldn't stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Ingrid van Eijk
Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback.We are very sorry about the issues you faced during your stay, particularly with the room setup and the blocked shower drains. This clearly doesn’t reflect the standard we aim to provide, and we regret the inconvenience it caused you and your children.We will be addressing the cleanliness and maintenance concerns you mentioned, including the condition of the towels. Your comments about the service have also been noted to the housekeeping.Despite everything, we hope you still enjoyed your time in The Hague.Kind regards,Ingrid van EijkGuest Relations
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Ingrid van Eijk
Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Beste Song,Bedankt voor het delen van uw ervaring.We vinden het erg jammer dat uw verblijf bij ons niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Onze excuses voor het ongemak, we zullen ons schoonmaakteam hierover inlichten. Hopelijk mogen we u nogmaals verwelkomen voor een betere ervaring. Met vriendelijke groeten,Ingrid van EijkGuest Relations
par un voyageur de San Francisco
Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Excellent
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Die Zimmer sind sauber und der Empfang ist ausgezeichnet