Note fondée sur 84 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Confort, qualité/prix insatisfaisant

Publié le 6 avr. 2024 sur Hotels
Literie d'appoint non confortable pour un adulte dans l'appartement "confort"(ce point a ete remonté à la réception au check-out mais ne semblait pas étonné l'établissement) Insonorisation insuffisante entre chambre, on entend les voisins! Manque savon dans la.douche... Rapport qualité prix insatisfaisant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2024 par Phoebe, Gestion de l’hôtel
Hello guest Anonymous,Thank you so much for your feedback and comments. Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Super séjour à La Haye

Publié le 17 sept. 2023 sur Hotels
très bel appartement, grand, fonctionnel, agréable, propre, très bien situé, calme. Rien à redire, c'était parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2023 par Josue, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de vos impressions suite à votre séjour.Nous sommes ravis de constater que celui-ci s'est bien déroulé et espérons vous accueillir de nouveau prochainement.Excellente soirée,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2023 sur Hotels
Bon séjour, malgré un prix parking à 30 euro la nuit..... Non ce n'est pas une erreur....30 euro la nuit.....
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2023 par Team YAYS Insiders The Hague Willemspark, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Thank you for your stay and your feedback. The prices of parking are in international cities like The Hague expensive indeed. But our insiders can always help you with cheaper alternatives. We will check if our prices are competitive. Thanks again for your feedback and stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2023 par Thijs, Gestion de l’hôtel
Dear Naima,Thank you for your review! We hope to welcome you back in the future.kind regards,Thijsproperty manager yays willemspark
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 avr. 2023 sur Expedia
Petit appartement parfaitement équipé avec chambre séparée et WC séparé. Cuisine complète. Dans le quartier des musées et pas très loin d'un parking (payant mais tarif réduit en passant par l'hôtel). Cependant, nous aurions préféré un appartement à l'étage plutôt qu'en demi sous-sol.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2023 par Anna team YAYS, Gestion de l’hôtel
Dear guest,thank you for sharing your experience & we're very happy that you enjoyed your stay with us!
2 sur 5
par un voyageur de Miami

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
The room was the smallest room I’ve ever stayed in. It is advertised to fit four people, yet I found it only suitable for two. The bedroom is small and has a big bed so it is very difficult to move around and difficult to open the small closet in the bedroom. You can’t have more than one person in the room if you want to move around and open the closet etc. The kitchen was good. The appliances were good. Nice oven and a tiny fridge. There was a dishwasher which was good but very small. The bathroom was the only spacious thing compared to the rest of the apartment. The closet space in the apartment is a joke! How can this apartment be suitable for 4 people when the closet space is only enough for one?! The living room is cramped. There was no washer or dryer. You have to go outside the apartment and use the common laundry machines. There are three washers with one broken most of the time and three dryers for the entire building. The staff in the entrance aren’t always there. Staff was kind and communication via WhatsApp was very good. We stayed almost a month and we were only allowed cleaning service once a week. In the end, I would say this is more of a studio apartment fit for no more than two people (we were two adults and two children).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Giulia from Numa Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Rayed,Thank you for your detailed feedback. We're sorry to hear that the room didn't meet your expectations in terms of space, especially for a family of four. We aim to provide clear and accurate descriptions of our accommodations, and we apologize if this wasn't the case here.We’re glad that you found the kitchen appliances and bathroom to be satisfactory, and that the communication with our staff was positive. We understand how important these aspects are, especially for a longer stay like yours.We’re also sorry that the cleaning service schedule didn’t fully meet your needs. We offer weekly cleanings, but extra cleanings can of course be booked during the stay.Your feedback is invaluable, and we’ll use it to improve our services and ensure a better experience for future guests. If you decide to stay with us again, we would be happy to welcome you again! Thank you again for sharing your thoughts.
5 sur 5
par un voyageur de Ottawa

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
An excellent apartment hotel. Tram lines were at the front door and it was a short walk to the city centre. The kitchenette was fully equipped enabling meals in suite. I would recommend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Numa Guest Experience Team , Gestion de l’hôtel
Dear Michael,We are thrilled to hear that you had a great experience with us. Your kind words are greatly appreciated and we look forward to seeing you again soon!Best regards,
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 août 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 juill. 2024 sur Hotels