Note fondée sur 218 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Excellent
Publié le 16 août 2024 sur HotelsSuper séjour .hotel très propre chambre très spacieuse
Mention spécial à l accueil avec Sabrine qui est très disponible et serviable ainsi que Yasmine au restaurant.
Séjour au top ’
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Daniel van Wyk General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you very much for sharing such a positive review about our hotel. Our goal is always to exceed your expectations and the team will be so delighted to hear that you enjoyed your stay.We especially appreciate your kind comments about our team, as these warm words will certainly encourage them to deliver the excellent service we are known for.Hope to see you again soon.Sincerely,Daniel van WykGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Piscine sale
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Daniel van Wyk, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for sharing your constructive feedback with us. Kindly send us more details on our hotel email address info.thepearlresidences@hilton.com in order to investigate and take the necessary actions. We hope that what happened will not prevent you from staying with us again and look forward to welcoming you back soon.Sincerely,Daniel van WykGeneral Manager
par un voyageur
Superbe hôtel
Publié le 28 avr. 2024 sur HotelsTrès bel hôtel bien situé, avec une grande et belle suite.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,We are truly heartened to receive your generous review. Thank you for letting us know how much you enjoyed your stay at Hilton The Pearl and we are delighted to hear that you were impressed with our service.We would love to have you stay with us again soon.Sincerely,Daniel van WykGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 14 févr. 2024 sur Expedia
Expedia n’a pas mentionné que la piscine était en maintenance et donc VIDE !
Nous avons une formule demi pension, cependant ATTENTION pas de buffet a volonté de disponible pour le diner. Uniquement un choix entre - 5 entrée / Plats / desserts. 1 restaurant sur 2 fermé. Spa non disponible également. Une catastrophe. Incroyable.
Contacter EXPEDIA pendant de 2h, aucune compréhension alors que avons un compte Gold avec beaucoup de réservation a notre actif !
Nous avons obtenu, avec beaucoup de difficultés, un bon de 250€ (encore a recevoir donc nous ne confirmons pas encore) Très meskin pour un aussi grand site de voyage et surtout pour un voyage a quasi 6000€ pour quelques jours.
Faites donc attention et ne vous attendez pas a une compréhension d’EXPEDIA.
Désolé d’avance, mais cela est la vérité.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Hadine,Thank you for taking a moment to share your valuable feedback with us.Please accept our apologies for the inconveniences you have faced during your stay. We hope to have the opportunity to welcome you again and make your next stay a memorable one.Sincerely,Daniel van WykGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 18 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Christian,Thank you for choosing us and for taking a moment to share your valuable feedback.We hope you have enjoyed your overall stay and we look forward to welcoming you back soon.Sincerely,Daniel Van WykGeneral Manager
par un voyageur
Fabuleux 20 ans de mariage
Publié le 16 nov. 2023 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2023 par Daniel Van Wyk General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Customer,We are delighted to share this special occasion with you. Congratulations on your fabulous 20 years of marriage! We are honored to have been a part of your journey. Thank you for choosing our establishment to celebrate this memorable milestone. We look forward to welcoming you again for more memorable moments.Yours sincerely,Daniel Van WykGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2023 sur Expedia
Il y a une machine a laver, four micro , plaque de cuisson, un vrai apartement.
Les chambres sont tres propres.
La piscine wst propre et lenpersonnel est tres a l ecoute, bienveillant notament Omari qui est tres soucieux du bien wtre de la clientele.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2023 par Hassan, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, We sincerely thank you for choosing to stay with us and for taking the time to express your appreciation for our facilities and team members. Your kind words mean a lot to us, and we're delighted that you had a positive experience during your stay. We'll make sure to convey your compliments to the team especially to Omari.Once again, thank you for being our guest, and we look forward to serving you again with the same level of wonderful experience.Sincerely yours,Hassan El WahidiGeneral ManagerHilton Doha The Pearl
par un voyageur
Excellent hotel
Publié le 17 août 2023 sur HotelsSejour incroyable. De l'accueil, aux restaurants, à la piscine. Ils ont été au petit soin. Je recommande vivement cet hotel. Merci pour tout.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Dominik,Thank you for choosing to stay with us and for taking a moment to share your positive review.We are pleased to hear that you had an excellent experience and that you enjoyed your overall stay along with the service provided.It was a pleasure to have you as our guest and we look forward to welcoming you back soon.Sincerely Yours,Hassan El WahidiGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 22 mai 2023 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Stephane,Thank you for choosing to stay with us and for taking a moment to rate your experience at Hilton The Pearl.I hope you have enjoyed your overall stay and we look forward to welcoming you back soon.Sincerely Yours,Hassan El WahidiGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 15 mai 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mai 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sonia,Thank you for choosing Hilton The Pearl and for taking a moment to share your valuable feedback with us. I am delighted to hear that you had a very good experience and that you enjoyed your overall stay. We look forward to welcoming you back soon. Sincerely Yours,Hassan El WahidiGeneral Manager