Note fondée sur 320 évaluations de clients

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4,4 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2023 par EM Kerolos Habib, Gestion de l’hôtel
Dear Fabien,Greetings from Marsa Malaz Kempinski, The Pearl - Doha and thank you for taking the time to rate your experience with us and on behalf of the entire team I look forward to welcoming you back again in the future for another memorable stay here with us at the Palace, on The Pearl.Sincerely yours,
2 sur 5
par un voyageur

I will not comeback

Publié le 26 juill. 2021 sur Hotels
Horrible experience Very dirty pool Food of services of law quality Rudimentary breakfast Custuler service non-joinable Was asked for extra fees despite fully paid reservation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2021 par Karim Tayach, Gestion de l’hôtel
Dear Rabii, Thank you for choosing to stay at the Marsa Malaz Kempinski, The Pearl - Doha and for taking the time to share your valuable feedback with us on Expedia. Very sorry to hear that we were not able to exceed your expectations on this particular occasion, this is certainly not the sentiments we would have liked you to leave with. If your time permits of course, should you have any additional details you could share with us to look into your concerns further please do not hesitate to reach out to us through Expedia. It is truly only through the valuable feedback of our guests that we can work on continuous improvement and further elevate our service offerings. We do hope to have the opportunity to welcome you back to change your overall opinion. Sincerely yours, Karim Tayach Cluster General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2019 par Raghu , Gestion de l’hôtel
Dear Lolla, Thank you for taking the time to rate us on hotels.com, we are so pleased to see that you enjoyed your overall experience. With kind regards, Raghu Menon Cluster General Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2019 sur Hotels
Hôtel overcharged when checking in so difficulty correcting this issue after end of trip. Decorations are very impressive generally but hotel is starting to get some wear and tear relative to last time I visited 15 months ago. Staff generally more difficult to deal with than other similar quality hotels in Doha I.e. st Regis, where it is much easier to get them to agree to late check out
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2019 par Wissam, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at the Marsa Malaz Kempinski, The Pearl - Doha and for taking the time to share your experience with us. I am sorry to see that you were not fully satisfied with your stay; additional details about your experience would be much appreciated so we can look into any of your concerns further. With kind regards, Wissam Suleiman Cluster General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 janv. 2019 sur Hotels
Bel hôtel , personnel agréable restauration, piscine..petit déjeuner très bien . Mais l’accueil pour un hôtel de ce standing est complètement à revoir. Ça vous refroidit dès votre arrivée ! Heureusement que les autres services vous rendent votre séjour agréable !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2019 par Wissam, Gestion de l’hôtel
Chère Client Estimé, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience au Marsa Malaz Kempisnki, The Pearl - Doha. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour parmi nous. La satisfaction de nos clients est primordiale pour nous et notez que nous avons partagé vos commentaires concernant l’accueil avec notre Direction afin de prendre les bonnes mesures dans le but d'offrir à nos clients la véritable expérience Kempinski. Cordialement, Wissam Suleiman Cluster General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2019 sur Hotels
Excellent sejour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Victor, Thank you for staying at Marsa Malaz Kempinski,the Pearl-Doha. We look forward to welcome you back. With Kind Regards, Wissam Suleiman General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 déc. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2018 par Wissam Suleiman , Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 nov. 2018 sur Hotels
The hotel is very nice and the room is great. However, I had a negative experience during my stay. First with someone using a hummer on upper floor at 1:00am. After complaining to reception, the work stopped for an hour and resumed at 2:00am this was very disrespectful. Also, the sauna and steam were not heated so you couldn't use. Finally, the TV remote was not working properly and had to be reset every time. The TV itself goes to sleeping mode and turns off every hour. Overall nice facilities but bad service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2018 par Wissam , Gestion de l’hôtel
Dear Khaled, Thank you for choosing to stay at the Marsa Malaz Kempinski, The Pearl – Doha and for taking the time to share your feedback with us on Hotels.com. I am sorry to hear that your experience did not meet your expectations and this is certainly not the impression we would like to give to our valued guest. I would like to personally apologize for the inconveniences that you faced and please be assured that your comments will be discussed thoroughly with all department heads concerned, especially your noise complaint. We hope to have the chance to welcome you back in the near future to change your overall opinion. With kind regards, Wissam Suleiman Cluster General Manager
4 sur 5
par un voyageur de paris

Accueil Exceptionnel , au bord de la plage

Publié le 18 déc. 2017 sur Expedia
J’ai été ravie de passer une semaine dans cet hotel au Bord de la plage avec du personnel aux petits soins. La seule bémol est de ne pas pouvoir faire du shopping sans prendre un taxi. Une navette au mall pourra être une réponse. J’avais la possibilité de me faire accompagner par ma fille qui habite sur place et à une voiture. Lorsqu’elle n’était pas disponible, je me sentais un peu coincé mélusine j’aurai pu prendre un taxi
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2017 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Cher maureenbridget, Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires positifs. Nous sommes tellement heureux que vous avez apprécié votre séjour global avec nous. Nous sommes impatients de vous accueillir bientôt. Cordialement, Kerolos Habib Front Office Manager
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Accueillant et bien situé

Publié le 14 mars 2016 sur Expedia
Pour : La plage, la piscine, le spa, la superficie de la chambre et la qualité des services
Je l'ai choisi car il était situé dans une zone qui m'intéressait.