Note fondée sur 185 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel bien mais pas un 5 étoiles

Publié le 14 avr. 2019 sur Hotels
Sympathique et agréable !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 avr. 2019 par Sharath S Nair, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Saad, Greetings from Hycinth ,Trivandrum !!! Thank you for taking a moment to review us. At Hycinth we continuously strive to provide the very best of product and services to our guests and we are happy to note that you had a pleasant experience and thanks very much for appreciating our services. I am proud that my staff has been attentive to guest needs and has taken good care of you.
4 sur 5
par un voyageur

des erreurs à l'accueil

Publié le 30 janv. 2017 sur Hotels
Une nuit avant de rependre l'avion. grosse erreur, le préposé au guichet d'accueil oubli de nous rendre les passeports. Les taxis sont surfacturés deux fois le prix normal.
5 sur 5
par un voyageur

Bel hôtel moderne

Publié le 21 nov. 2016 sur Hotels
Hôtel de classe disposant de nombreux services, personnel attentif,très professionnel. Bien isolé par rapport aux bruits de la ville.
5 sur 5
par Marie

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 oct. 2015 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Garden City Park

Publié le 29 mai 2024 sur Expedia
Overall very good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juin 2024 par Arun Karthik - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Greetings from Hycinth Hotels, Trivandrum !!!Thank you for taking a moment to review us on Expedia.At Hycinth, we continuously strive to provide the very best of product and services to our guests and we are happy to note that you had a pleasant experience and thanks very much for appreciating our services.We look forward to welcoming you soon again.Warm Regards,Arun KarthikFront Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juin 2024 par Arun Karthik - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Greetings from Hycinth Hotels, Trivandrum !!!Thank you for taking a moment to review us on Expedia.At Hycinth, we continuously strive to provide the very best of product and services to our guests and we are happy to note that you had a pleasant experience and thanks very much for appreciating our services.We look forward to welcoming you soon again.Warm Regards,Arun KarthikFront Office Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2024 par Arun Karthik - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,I would like to thank you for sharing your feedback. Please allow me, first and foremost, to profoundly apologies for our shortcomings in delivering the level of service our esteemed guests are rightfully expecting from us. Please be rest assured that we have taken your feedback with our utmost importance and that we are committed to improving the quality of our services. We hope that your last experience will not make your overall perception about the hotel brand as a whole and we look forward to the opportunity to be of service to you again in the future. It will be my personal privilege to make your next visit's arrangement and welcome you back to Hycinth Hotels, Trivandrum.Warm Regards,Arun KarthikFront Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Excellent Hotel

Publié le 11 févr. 2024 sur Hotels
The staff was amazingly kind and helpful. This was a wonderful way to spend my last three nights in India. I would recommend highly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2024 par Arun Karthik - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Greetings from Hycinth Hotels, Trivandrum !!!Thank you for taking a moment to review us .At Hycinth, we continuously strive to provide the very best of product and services to our guests and we are happy to note that you had a pleasant experience and thanks very much for appreciating our services.We look forward to welcoming you soon again.Warm Regards,Arun KarthikFront Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 déc. 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 déc. 2023 sur Expedia