Note fondée sur 26 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par Corinne

Hotel de passage

Publié le 22 févr. 2017 sur Hotels
Super billard, belle piscine et bon services. Des odeurs désagréables plannent autour de la piscine et semblent venir des cuisines. Les repas sont moyens moins.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2021 par Arun Padmakumar, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, we are delighted to receive your comment. We had noted the points mentioned by you and will take care of the same. Awaiting your next visit.
5 sur 5
par JEAN PIERRE de Montigny le Bretonneux France

Nid douillet au bord du lac

Publié le 6 avr. 2016 sur Hotels
Un hôtel super avec un personnel toujours présent , compétent. C'est super génial pour les clients qui recherchent du repos et du calme. Le jardin est magnifique avec vue directe sur le lac. Le manager de l hôtel Hashim Thaha très, très , compétent et toujours souriant, de bonne humeur. Un hôtel a recommander pour les touristes .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2016 par Gilda Mendez, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for your stay with Lake Palace, Trivandrum & Thank you so much for your valuable feedback about the location, property, Services & Staff. We work hard to make our guest happy. Looking forward to welcome you in future visits for more refreshed & peaceful holiday.
5 sur 5
par un voyageur de Cedar Park

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur de Riverside

Publié le 12 juin 2024 sur Expedia
I think that the lake is a precious matter & we should create!!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mars 2024 sur Expedia
good service, nice location.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 janv. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2022 par Arun Padmakumar, Gestion de l’hôtel
Dear Mam thank you for rating us. Good to know that you enjoyed our service and facilities. Awaiting to host you soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 déc. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 déc. 2021 par Vijitha Vincent Clara, Gestion de l’hôtel
Thank you for Giving stay rate on this situation, My Apology for the inconvenient for you faced because of our service. make sure we will definitely make your stay 100% comfortable in your future booking. Once again thank you for your support. Looking Forward for your Support. Wish u Merry Christmas & Happy New year Vijitha Vincent Clara Front Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2021 sur Expedia
Wonderful ambience and energising vibes.Unique activities like kayaking and much more.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2021 par Vijitha, Gestion de l’hôtel
Thank you for your valuable feedback we are looking forward to see you and your family visit. Vijitha VC Front office manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 avr. 2021 sur Hotels
Hotel was clean and the staff was okay. Food is really bad and had a very bad experience during checkout.my package was including breakfast and they tried charging for break fast and I have to wait there in the reception for 30 min to sort out the issue
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2021 par Arun Padmakumar, Gestion de l’hôtel
Dear Sir, Sorry for your experience; but as mentioned to you directly at check out, the voucher we received was not including breakfast. As it was on room only basis we updated the restaurant staff too about the same. We tried escalating the issue to Hotels.com and eventually able to get in touch with them and in the mean time we had waived off the charges for you.