Note fondée sur 621 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2023 par tee, Gestion de l’hôtel
Thank you, Claire Hoxie
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par KAVYA, Gestion de l’hôtel
THANKS FOR YOUR FEEDBACK
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
I dont understand how this property was rated so highly on this site. This is a run down average hotel, period.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par KAVYA, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Our goal is to provide a comfortable and pleasant stay for all our guests, and we apologize if we fell short during your visit. We value all feedback, as it helps us identify areas for improvement.Please know that we are continually working to enhance our property and services, and we appreciate your input. We hope you’ll consider giving us another chance in the future.Best regards,MANAGER
par un voyageur de Thomasville
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par KAVYA, Gestion de l’hôtel
THANKS FOR YOUR FEEDBACK
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par KAVYA, Gestion de l’hôtel
THANKS FOR YOUR FEEDBACK
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par KAVYA, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Your feedback is invaluable to us, and we hope you’ll consider giving us another opportunity to provide you with a better experience in the future. Best regards,MANAGER
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par KAVYA, Gestion de l’hôtel
THANKS FOR YOUR FEEDBACK
par un voyageur
Worst hotel experience ecer
Publié le 12 juill. 2024 sur HotelsRoom had to be changed 3 times.
First room had fleas.
Send room has spiders and fleas.
Finally got into a partially clean room!
Rooms were expensive for the type of condition it's in.
No compensation provided.
No care from management. Kinda of give slum lord vibes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Nicole, Gestion de l’hôtel
Thank you for the comments regarding your recent stay with us. We are sorry that we were unable to meet your expectations during your stay. Guest satisfaction is something we strive for every day and your feedback is very much appreciated. Please know we use all feedback, both positive and constructive when reviewing the services and accommodations we provide to our guests. If we can be of further assistance, please don't hesitate to let us know.
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Nicole, Gestion de l’hôtel
Thank you for the comments regarding your recent stay with us. We are sorry that we were unable to meet your expectations during your stay. Guest satisfaction is something we strive for every day and your feedback is very much appreciated. Please know we use all feedback, both positive and constructive when reviewing the services and accommodations we provide to our guests. If we can be of further assistance, please don't hesitate to let us know.
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2024 sur Hotels
Brandy at the front desk went above and beyond to service us
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par KAVYA, Gestion de l’hôtel
THANKS FOR YOUR FEEDBACK