Note fondée sur 52 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
92 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 août 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 août 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2023 sur Hotels
Served it’s purpose- bed was comfortable room mostly clean. Do Not Disturb sign ignored as staff entered room every day while I was at work. TV remote power button didn’t work.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2023 sur Expedia
All
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 juill. 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 févr. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2023 sur Hotels
This hotel is nothing fancy, but is clean, if a little worn.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 janv. 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2022 sur Expedia
This was the worst motel experience I have ever had! Rude check-in. Ended up with 4 different rooms before we just gave up because we were tired. First room was broken, faucet was broke and towel rack just hanging there, and there was mold behind the toilet on the wall. 2nd room had a nasty dirty tub, and when pulled back the blankets, there was a nasty used band aid. 3rd room had bugs, pulled the blanket back and instantly seen bugs moving. 4th room—— well I have video of mice running around—— we picked everything up off the floor and took turns sleeping. The people that run this live on site. They are very rude, very unaccommodating, and just plain nasty! I will be calling the health department on this hotel and the BBB, no one should have to go through everything that we went through with this place.