Note fondée sur 297 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
97 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2017
Thank you for taking the time to put in your review of our property. I would be interested to know what improvements could have made your stay even better. Sincerely, Shannon R.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
I feel like i was scammed. I made a booking for September 21 to 22, 2024, however it was the wrong date. I was charged on my credit card for $205 and an additional $192. I spoke to a person about my situation on a chat (Alaa). I was to be at the hotel for the 22 - 23, 2024. Alaa made the arrangements for the change and also ensured that the amount of $205 was charges for the Sept 22, instead of Sept. 21. I would also be refunded the $192 upon arrival and check in on Sept 22, 2024. When I arrived there was no booking and am now charged an additional amount $244 and the two other charges are still on my credit card. I do have the conversation saved indicating the changes and also the receipt of Sept 21, 2024 stating that I was to pay the amount upon arrival. I did not request to pay while completing the information online. I have never had any problems with Expedia before. I am very upset and will be contacting my bank to indicate fraudulent activity from expedia tomorrow. This is totally uncalled for. Please contact me to rectify this situation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Ram, Gestion de l’hôtel
Hi Ms. Smith. Thank you for taking my call yesterday. I had discuss this with our partners from expedia. Please expect a call from them. Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Breakfast was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Ram, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback, Nathaniel.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 août 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 août 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
I got charged a lot for a dirty towel and blanket, wow!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Ramneet, Gestion de l’hôtel
Hi Fredrick,We are sorry for this bad experience. I hope we can talk about this.Ramneet.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Friendly and efficient staff, good breakfast!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Ram, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback, Sharon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Place was clean quiet Only thing that was the noisy fan in hallway Other than that beds were comfortable clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Ram, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback, Valerie. We apologize for the noise of the fan on the hallway. We will work on this together with our maintenance team to have it fixed.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 août 2024 sur Expedia