Note fondée sur 14 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,2 sur 5
2,2 Propreté de la chambre
2,9 Service et personnel
2,2 Confort de la chambre
2,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 janv. 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur de Winnipeg

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 nov. 2022 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2022 sur Hotels
When I arrived they didn’t find my reservation, room with dirty carpet, bedding. One day I return and found my room opened. At the check out card reader not working to return my deposit, had to receive cash, they were asking me my cc number and PIN to return it later that for security reasons I refuse to provide.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2022 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 sept. 2022 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2022 sur Expedia
I didn’t like the management attitude
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2022 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.
3 sur 5
par un voyageur de lorette

Publié le 14 sept. 2022 sur Expedia
I never even went in hotel looked really bad
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2022 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.
1 sur 5
par un voyageur

Worst hotel

Publié le 13 sept. 2022 sur Hotels
Old and very bad mattress; old and run down paint, wall, window, … Many people (not guest) sitting in lobby; office looks bad and disorganized Hallway not clean with plywood for stairs,…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2022 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2022 sur Expedia
good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2022 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
3 sur 5
par un voyageur

Not my first choice.

Publié le 1 sept. 2022 sur Hotels
Guest lobby is a mess. Some renovations have been done. The hotel is old. Room was clean enough. Bed and pillows are not to my likeing. Should be replaced. I was there only because my go to was booked up.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2022 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juin 2022 sur Expedia
Horrible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2022 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns