Note fondée sur 54 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 24 mars 2024 sur Expedia
It was a little long for check-in, but that was due to other people checking in first had to be patient but I was in a hurry
par un voyageur
Publié le 17 oct. 2023 sur Expedia
The stove was not real clean. The coffee maker was very used. Air filters in the A/C unit were dirty. Other things were acceptable
par un voyageur
Publié le 24 mai 2023 sur Expedia
Had requested late check out and didn’t pass that on to cleaning ladies, carpet was torn needs attention…
par un voyageur
Publié le 16 mai 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 mars 2023 sur Expedia
The only thing I disliked was the coffee pot wasn’t clean at all it looked like it had mildew around it
par un voyageur
Publié le 13 déc. 2022 sur Expedia
Perfect for what we needed before a duck hunt!
par un voyageur
Publié le 17 oct. 2022 sur Expedia
Great front desk staff. Room was musty, toilet hissed all night, coffee maker was old and the heating element was rusty. Coffee maker probably had never been cleaned since day one. Would probably not stay here again.
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2022 sur Expedia
Great hospitality
Room was clean and enjoyed the stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2022 par Ali, Gestion de l’hôtel
Dear Yashaswini,Thank you so much for taking you time, we appreciate it. We Glad to hear that you liked our hotel. We hope you will come back and see us again soon. Thank you
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2022 sur Hotels
Staff is really friendly and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2022 par Ali, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for this review, We look forward to see you again.Thanks,
par un voyageur
Publié le 27 juin 2022 sur Expedia
El personal muy mal
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2022 par Frank, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por esta revisión. Al decirnos qué le gustó de su estadía y cómo podemos mejorar, nos está ayudando a brindar una experiencia superior para usted y otros huéspedes en el futuro. Esperamos verlo nuevamente.
Gracias,