Note fondée sur 253 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
It was horrible, the TV didn't work, there was a Qtip near the bed, the was a suspicious stain on the pillow and the wasn't any breakfast as announced. The guy at the lobby didn't seem to care when I told him... Disappointing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Super 8 , Gestion de l’hôtel
We would like to offer our sincerest apologies for the issues you encountered during your stay. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. Thank you very much for bringing your concerns to our attention.
par un voyageur
Publié le 20 avr. 2022 sur Expedia
On n’a pas eu le petit-déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2022 par Super 8, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
par un voyageur
Publié le 7 août 2019 sur Hotels
Le lit était très sale, la chambre aussi!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2019 par Super 8, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.
par un voyageur
Plus que correct
Publié le 1 août 2018 sur HotelsNous recherchions un motel premier prix et avons été agréablement surpris par l'accueil qui nous était réservé et la confort des chambres. Certes, il ne s'agit pas d'un endroit luxueux, mais tout était en ordre et l'était général de la chambre et de la salle de bain était plus que correct. Un endroit idéal pour passer une nuit lorsque l'on souhaite visiter la région. La bonne surprise était le petit déjeuner, très simple, mais qui nous a été offert alors que ceci n'était pas indiqué sur le site!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2018 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Philippe for your review.
par un voyageur
Publié le 2 août 2016 sur Hotels
La chambre était correcte à proximité de ce que nous avions besoin. La 2e journée il n'y avait pas d'eau chaude dans la douche, la baignoire et robinetterie auraient besoin d'être changée. Chambre quand même assez grande avec frigo très propre. Petit déjeuner complet. Le préposé du matin plus intéressé à ses jeux vidéos qu'à s'assurer qu'il ne manque rien.
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Super 8 , Gestion de l’hôtel
Thank you Julie for your feedback.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Hotels
The staff at this Super 8 were very friendly, helpful, compassionate, & accommodating. We had a family emergency and the staff helped us greatly. This is a dated Super 8 but very clean and very friendly. I would definitely stay at this location again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Super 8 , Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind comments regarding your recent stay. I am pleased to hear that you had an enjoyable stay at our property. At Super 8 Thurmont . we constantly strive to provide excellent service and satisfaction to all of our guests, and when a guest takes the time to write, we are especially grateful.
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Wonderful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Super 8 , Gestion de l’hôtel
Thank you Patrick for taking the time to review our property.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
This property was absolutely disgusting. There were ants everywhere and the bathroom clearly wasn't cleaned for a long time. The AC unit screached all night. Nobody slept. The staff were either insane or on drugs. He kept calling me adam when i said my name was robert multiple times. They also messed up the booking and he angrily tried blaming me. Him and the manager got into an argument in front of guest over the phone. We left early and want our money back. Other guest left early too. We met a group who planned three days. They left with 2 days left. This place needs to be shutdown.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Super 8 , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We truly regret that the accommodations were not what you had expected. Your opinion and satisfaction is very important to us and we are very sorry we were unable to meet your expectations. We continually try to do our very best for all of our guests. Our records indicate there was no argument and your reservation was honored the way it was.
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Super 8 , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.