Note fondée sur 100 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Sans plus. Hotel vieillissant
Publié le 10 juill. 2016 sur HotelsPour le boulot
par un voyageur de Vancouver
Publié le 14 nov. 2019 sur Expedia
My Expedia booking, made 10 mths ago, was not in their computer system. I had to book a room at higher rate on the spot. I was asked many "silly" questions about my booking by two staff members for 10' until the front office manager appeared to tell me it was their new system that "forgot" about my Expedia booking which he entered manually. I was given the room in 2 minutes. The nightmare was: I was told their hotel got no connection with Expedia and would not give me a note, document, supporting my claim for refund from Expedia. It is a franchised hotel of the Choice Hotel group.
par un voyageur
Publié le 10 févr. 2019 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 3 janv. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 1 janv. 2019 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 30 déc. 2018 sur Expedia
旧ルネッサンスホテル時代は良く利用しておりましたが、やはり建物が古く多くの劣化が見られます。朝食もルネッサンス時代とは比べものにならないくらい貧弱なもの。滞在中にエレベーターが壊れて階段を使わされました。現在は天津滨江万丽酒店ではなくて天津滨江凯隆酒店に名前が変わりましたのでtaxiで行き場所を告げる時にはご注意下さい。
par un voyageur
Publié le 24 déc. 2018 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 12 déc. 2018 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 11 déc. 2018 sur Expedia
地下鉄駅が近い
飲食店街が近い
par un voyageur
Publié le 18 oct. 2018 sur Expedia