Note fondée sur 122 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 mai 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 mai 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2024 par Rosary, Gestion de l’hôtel
Dear Value Guest, Thank you so much for taking your time to write your comments following your stay at The St. Regis Tianjin. I am so pleased to note that enjoy your entire stay with us. It is our pleasure to provide premium service for all of our guests; we look forward to welcoming you back again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2024 par Rosary, Gestion de l’hôtel
Dear Value Guest, Thank you so much for taking your time to write your comments following your stay at The St. Regis Tianjin. I am so pleased to note that enjoy your entire stay with us. It is our pleasure to provide premium service for all of our guests; we look forward to welcoming you back again.
5 sur 5
par un voyageur de San Jose

Publié le 19 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Stella, Gestion de l’hôtel
Dear Value Guest, Thank you so much for taking your time to write your comments following your stay at The St. Regis Tianjin. I am so pleased to note that enjoy your entire stay with us. It is our pleasure to provide premium service for all of our guests; we look forward to welcoming you back again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Expedia
Staff are friendly and attentive
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Stella, Gestion de l’hôtel
Dear Value Guest, Thank you so much for taking your time to write your comments following your stay at The St. Regis Tianjin. I am so pleased to note that enjoy your entire stay with us. It is our pleasure to provide premium service for all of our guests; we look forward to welcoming you back again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2023 par Stella, Gestion de l’hôtel
Dear Value Guest, I am so pleased to note that enjoy your entire stay with us. It is our pleasure to provide premium service for all of our guests; we look forward to welcoming you back again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2023 par Stella, Gestion de l’hôtel
Dear Value Guest, Thank you so much for taking your time to post the pictures following your stay at The St. Regis Tianjin. I am so pleased to note that enjoy your entire stay with us. It is our pleasure to provide premium service for all of our guests; we look forward to welcoming you back again.