Note fondée sur 144 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 7 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2023 par Kim, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!Best regards, Kim , P.R Manager.
par un voyageur
Publié le 19 avr. 2023 sur Expedia
Bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mai 2023 par Kim, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for the rating, Regards, Kim Guest Relations Manager.
par un voyageur
Publié le 21 août 2022 sur Hotels
Chambre reçue à 18h alors que le Check in était à 15h.
par un voyageur
Exceptionnel
Publié le 2 sept. 2020 sur HotelsTout simplement magnifique
par un voyageur
Publié le 10 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2019 par Nimrod , Gestion de l’hôtel
Thank you very much for rating us dear Thierry!
Best regards,
P.R Manager
Nimrod Tal
par un voyageur
Publié le 10 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2019 par Nimrod, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for rating us dear Laurent!
Best regards,
P.R Manager
Nimrod Tal
par un voyageur
Publié le 10 juin 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2019 par Nimrod, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for rating us dear guest!
Best regards,
P.R Manager
Nimrod Tal
par un voyageur
Overpriced and poor service
Publié le 5 sept. 2023 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2023 par Kim, Gestion de l’hôtel
Hello,We apologize for not meeting your expectations during your stay. We take feedback seriously, and we're sorry to hear that you found our hotel overpriced and experienced poor service.We would appreciate it if you could provide us with more details or specific feedback about your experience, as this will help us identify areas for improvement and make necessary changes to enhance the overall guest experience.Our goal is to provide the best service possible to our guests, and we are committed to addressing any issues that may have arisen during your stay.Thank you for taking the time to share your feedback, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future with a much-improved experience.Warm regards,KimGuest Relations Manager
par un voyageur
Publié le 28 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2023 par Kim, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!Best regards, Kim , P.R Manager.
par un voyageur
Publié le 8 août 2023 sur Expedia
Amazing hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2023 par Kim, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!Best regards, Kim , P.R Manager.