Note fondée sur 895 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
65 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
The best thing about our stay was the breakfast. I was very impressed with the variety and quality of the food choices. The kitchen staff was very polite and professional. The room- the TV didn't work, and the jets in the hot tub didn't not work.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par I.E, Gestion de l’hôtel
Hello Bianca, good morning, it was a pleasure to serve you, thank you for sending your comment and rating regarding your stay, it is important for the hotel and to continue improving, any inconvenience that you have during your stay should be communicated to the reception area and we will gladly assist you.Thank you for choosing us!!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par I.E, Gestion de l’hôtel
Hola Luis fue un gusto el recibirlo y atenderlo gracias por enviar su calificacion acerca de su experiencia en el hotel es de importancia para mejoras y continuar brindando un buen servicio y atencion.Gracias por su preferencia.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
This is more of a higher end motel. Very clean, felt super safe, and it was close to the Marriott. We would go there for drinks.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par I.E, Gestion de l’hôtel
Hello Martha, it was a pleasure to welcome you, serve you and know that you had a good stay. Thank you for sending us your comment and rating. It is important for the hotel to continue improving and providing good service and attention.Thank you for your preference!
5 sur 5
par un voyageur de Oxnard

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Location, cost, friendly staff and the free breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par I.E, Gestion de l’hôtel
Hello Mario, good morning, it was a pleasure to receive and serve you, thank you for sending us your comment and rating where you inform us that you had a good stay and experience at the hotel, it will be taken into account for improvements and to continue providing good service and attention!!Thank you for choosing us!!
4 sur 5
par un voyageur de Oxnard

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
The location, price, friendly staff and the value, good deal for a few bucks!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par I.E, Gestion de l’hôtel
Hello Mario, good morning, it was a pleasure to receive you, serve you and know that you liked the hotel. Thank you for your comment and rating. It will be taken into account and we will continue to improve so that you have a satisfactory experience.Thank you for your preference!!!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par I.E, Gestion de l’hôtel
Hola buen día Christian fue gusto el recibirlo y atenderlo, gracias por enviar la calificacion donde nos informa su experiencia en el hotel.Gracias por su preferencia!!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
The buffet was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par I.E, Gestion de l’hôtel
Hello Laura, good morning, it was a pleasure to receive you and serve you, thank you for sending us your comment and rating where you inform us that you had a good stay and that you liked the buffet, as far as the food in the restaurant is concerned, it is delicious!!Thank you for your preference!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Relación precio calidad es excelente, muy seguro, es la segunda vez que me quedo allí , sin problemas lo único es que te piden 500 pesos de depósito por habitación, y no lo anuncian antes
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par I.E, Gestion de l’hôtel
Hola Gerardo buen día, fue un gusto el recibirlo, atenderlo, el que nos comparta su experiencia en el hotel y el saber que tuvo una estancia placentera, gracias por enviar su comentario y calificacion se tomara en cuenta y seguir brindando un buen servicio y atencion, le comento los 500 pesos son un deposito que es reembolsable cuando usted se retira siempre y cuando todo esta bien en su habitacion, esta estipulado en las políticas de la plataforma.Gracias por su preferencia!!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par I.E, Gestion de l’hôtel
Hello, good morning Gilberto, it was a pleasure to receive you and serve you, thank you for sending your comment and rating, we are sorry that you had this incident, I tell you anything you should contact the reception area and they will support you in any situation, until today we have not had any issue with that room, but your comment will be taken into account for improvements and thus provide better service and attention.Thank you!!!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Área limpia, habitación en buen estado, si llevas a tu mascota ve preparado para dejar un depósito de 200 por noche que no está incluido en la reservación, además no puedes entrar con tu mascota al área de piscina ni al restaurante, así que muy pet friendly no es :)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par I.E, Gestion de l’hôtel
Hello Jose, good day, it was a pleasure to receive you and you took care of you, thank you for sending us your comment and rating where you inform us of your stay, I tell you that pets have an extra cost of 200 pesos per night, pets cannot be alone in your room. stay, always with the care of its owner so that no incidents happen and you have a good stay, but we will take your comment into account and improve.Thank you for your preference!!!