Note fondée sur 924 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2019 sur Expedia
Très bien situé à 30 minutes des principales plages. Excellent déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2019 par Nicole, Gestion de l’hôtel
Hi, thank you for much for taking the time to review our hotel. We appreciate the feedback
5 sur 5
par Stephane de France

Bon hotel

Publié le 19 sept. 2015 sur Hotels
Hôtel propre,bien situé au calme,pas de bruit ,personnel sympathique,le petit déjeuner est servi à table plusieurs choix de menu proposes.mais pour les grand mangeur on est servi qu une seul fois.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 sept. 2014 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Reception staff very nice. Elevator broken, stairs smelled bad. Smoke alarm went off for very short duration at 7pm and again at 5am!! Enjoyed the pool and updated room was nice. Breakfast options were a nice change from usual hotel buffets.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
View of the Columbia River
4 sur 5
par un voyageur

Elevator not working. I'm 87 stairs not easy

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
This may be the grossest place I’ve ever stayed. $200 a night for the worst smelling property I’ve ever stepped foot on. If you think the lobby smells bad just wait till you get a whiff of the stairs. The elevator needed to be “reset” like that’s reassuring and makes me want to jump right in. Our room smelled horrible. The ac only partially worked and I’m pretty sure the tub has never been cleaned. We didn’t have an option to go anywhere else, but if you do… pick a different place. This one was just nasty.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Front desk was nice, but no apologies for construction inconvenience, or elevator being inoperable, and no offer of help getting luggage to the third floor in spite of being of the older generation. Extremely limited parking. The foam topper on the bed was nice until we realized that it was a mere bandage for a bad mattress-we rolled into the center of the bed like an I Love Lucy episode. I appreciate the effort at trying to be open during construction, but some special effort for the inconvenience would have been appreciated.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Elevator broken, construction in half of building. Slept well, very clean