Note fondée sur 937 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Very good service. Convenient taccess

Publié le 2 déc. 2018 sur Hotels
Good service, both at reception counter as well as at restaurant. Hotel is just @ Highway exit with nothing around.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par DoubleTree Tinton Falls Management, Gestion de l’hôtel
Thank you so much!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par DoubleTree Tinton Falls Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your recent stay with us at the DoubleTree Tinton Falls.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par DoubleTree Tinton Falls Management, Gestion de l’hôtel
Thanks for the great review!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
modern
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par DoubleTree Tinton Falls Management, Gestion de l’hôtel
Thanks for the great review! We're glad you enjoyed your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par DoubleTree Tinton Falls Management, Gestion de l’hôtel
Thanks for the 5-star review! We're thrilled you had a great stay, and we hope to see you again soon.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par DoubleTree Tinton Falls Management, Gestion de l’hôtel
We're sorry you didn't enjoy your stay with us. We would like to know more about the inconveniences you experienced. Please feel free to contact us if you would like to discuss further.
5 sur 5
par un voyageur de Pittsburgh

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Check in was great, staff at the bar for breakfast seemed a little out out, but the experience overall was good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par DoubleTree Tinton Falls Management, Gestion de l’hôtel
Thanks!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Check-in was nice. Weird elevator arrangement. Gym was just ok but enough. When I called to confirm ESPN would be available I was told yes - but all Disney owned channels were not available - that was as bothersome as the limited overall channels and just poor TV service. What’s the point of having a new large screen with sub modern offerings and resolution… The pool existed but was just old and lacking anything inviting.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par DoubleTree Tinton Falls Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review. We apologize your stay wasn't up to our usual standards, and we greatly appreciate your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par DoubleTree Tinton Falls Management, Gestion de l’hôtel
Thanks!