Note fondée sur 892 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2023 sur Expedia
Ne jamais aller à cet Hotel. Les photos ne sont pas représentativent. La qualité et la propreté des installations est horrible. Nous sommes partie une journée avant la fin de notre séjour.... plus capable.....
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2023 par Guest Relation Management, Gestion de l’hôtel
Hi Sylvain,Thank you for bringing these matters to our attention. We understand the importance of accurate representation, and we will update our website to provide a more accurate portrayal of our hotel's amenities. Maintaining a high standard of quality and cleanliness is of utmost importance to us, and we will immediately address these issues with our housekeeping and maintenance teams to ensure that our facilities are in top-notch condition for all our guests. We are committed to providing exceptional service, and we would love the opportunity to regain your trust and provide you with a much-improved experience that truly reflects our standards.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2019 sur Expedia
Le staff était extra! Polis et très attentionnés. La propreté des lieux est irréprochable par contre, notre chambre était très très humide ce qui fait en sorte qu’une odeur d’humidité est présente dans la chambre en tout temps avec cette sensation que les vêtements et les draps sont mouillés. j’ai rarement séjourné dans un hôtel ou les chambres sont à ce point bien nettoyées merci aux personnels d’entretien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
Guest satisfaction is top priority at our hotel; for that reason we truly appreciate your comments regarding our staff. We hope to see you again to provide you with an exceptional level of service and hospitality.
5 sur 5
par un voyageur de Montréal

Publié le 10 août 2019 sur Expedia
Chambre propre, lits confortables, personnel efficace et attentionné!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
To see that we were able to provide our guest with such a wonderful experience is the highest compliment we can receive. Thank you so much for sharing!
5 sur 5
par un voyageur de repentigny

Publié le 3 août 2019 sur Expedia
beau concept, grand chambre, bon déjeuner, très propre et accessible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
It is so wonderful to see that we were able to provide you with a superior level of service and accommodations. We would love to see you back on your next trip to the area!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024
Bathroom was clean but the furniture felt old and sticky. Dogs barking even late into the evening and children screaming and running around unsupervised including late into the evening. Someone burning incense. Room smelled musty
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024
Furniture was old and sticky. Floors didn’t seem clean. Dogs barking and loud children screaming and running around unsupervised into the late evening. Toilet and shower seemed clean at least. I didn’t read prior reviews before booking.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
The free breakfast wasn’t really that good and there wasn’t too much and the pool was closed, but they did offer us a discount to use the community pool, which was nice
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
No cups in the room, no soap, no shampoo lots of ants walking on the floor.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2024 sur Hotels