Note fondée sur 237 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Séjour LIMERICK
Publié le 7 août 2024 sur HotelsTrès bon accueil , personnel au Top.
Vue sur le parking et pas sur le Golf (dommage).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Ciaran - Marketing , Gestion de l’hôtel
Merci pour cette superbe critique, la prochaine fois que vous séjournerez, nous veillerons à ce que vous obteniez une chambre avec vue sur le golf! Merci encore.
par un voyageur
Publié le 9 avr. 2024 sur Hotels
Belle et vaste chambre mais pénible odeur de javel des l’arrivée à l’accueil et dans les couloirs
Service approximatif au restaurant : serveurs nonchalant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2024 par Ciaran - Marketing, Gestion de l’hôtel
Hi Pascal, thank you for sharing your feedback. We appreciate you takin the time and have taken them into consideration. We imagine the floors were being cleaned upon your arrival hence the smell of cleaning products. I do hope you will consider giving us another chance in the future. Thank you once again.
par un voyageur
Publié le 16 août 2022 sur Hotels
Très belle endroit.
Accueil sympa,chambre magnifique, p'tit dej plus que copieux,tout était parfait.
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2022 sur Hotels
Très bel hôtel, grandes chambres, petit déjeuner très correct.
par Patrick
Excellent hôtel, service impeccable.
Publié le 5 oct. 2017 sur HotelsTrès bel hôtel avec chambres propres et spacieuses, bar et restaurant agréables et bonne restauration, service accueillant. Très bon rapport qualité/prix.
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Lovely hotel, quiet location with excellent staff and spa facilities. Will definitely be returning.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Ciaran - Marketing , Gestion de l’hôtel
Thanks for the excellent rating Amy :)
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Very nice, quiet hotel. Clean and kind staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Ciaran - Marketing , Gestion de l’hôtel
Thanks for the outstanding rating Hilda :)
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Ciaran - Marketing , Gestion de l’hôtel
Thanks for the wonderful rating ICSS :)
par un voyageur
Noisy, frustrating stay - worst ever
Publié le 5 août 2024 sur HotelsWhile the check-in was pleasant and all staff were professional I have to say the noise in the room was absolutely awful.
I was given the room as an ‘upgrade’ at check-in but I suspect the room is a known problem room. There was a constant thumping from when I checked in at 6pm to when I checked out at noon - it was relentless apart from maybe three hours in the dead of night.
I was extremely tired on arrival and so went to bed early and having done so did not really want to complain and have to repack and change room. I was also certain that any adjacent rooms would no doubt have heard the same constant thudding with it being so loud. I don’t know if the room sat under a gym or a function room or something but it was the worst I’ve ever experienced.
I mentioned it at checkout and the lady said she’d look onto it straight away - I only hope that helps the next guest.
Staff and breakfast were fine as I say, I didn’t use any other facilities but the minimum I expect for €180 per night is a good peaceful nights sleep and to not have to change room.
Not happy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Ciaran - Marketing , Gestion de l’hôtel
Hi Nicholas, thank you for taking the time to share your feedback. We are pleased to hear that you found our staff professional and enjoyed your check-in experience. However, we sincerely apologise for the noise disturbance you encountered during your stay. We understand how important a peaceful night’s sleep is and are sorry that this was not the case for you. Please know that your comments have been taken seriously, and our team is actively investigating the issue you raised to ensure that future guests do not have a similar experience. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to provide a more comfortable stay in the future.
par un voyageur
Beautiful
Publié le 4 août 2024 sur HotelsLocated on a beautiful gold course! Very comfortable, very polite staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Ciaran - Marketing , Gestion de l’hôtel
Thanks for the brilliant feedback Traci, much appreciated :)