Note fondée sur 19 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
75 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mai 2023 sur Expedia
The staff are very good and helpful. The food is also very good. But the rooms are a bit run-down specially the bathroom.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2023 sur Expedia
It's a very nice and cozy hotel with friendly staff.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mai 2023 sur Expedia
Good stay
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mai 2023 sur Expedia
Good service provided by the staffs. Price is seems to be little higher. Leaving that we had overall a good experience.
4 sur 5
par un voyageur

All about stay in Oxina Lygon, Trichy

Publié le 15 mars 2023 sur Hotels
For the price that we pay, the room size is less. Looks like they have renovated an old hotel. The renovation work in some places in bathrooms etc is not perfectly done. The bed was super comfortable. Staffs were welcoming and courteous.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 févr. 2023 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 févr. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Satisfying Stay

Publié le 21 août 2021 sur Hotels
Satisfying stay with friendly staff and attentive to address issues, if any.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2021 par sakthi, Gestion de l’hôtel
Thank You
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2019 par sathyaseelan, Gestion de l’hôtel
Thank You For Your Reply
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de England

Nice hotel

Publié le 9 août 2018 sur Expedia
Pour : The bed
Contre : Internet service in rooms was very poor.
Emplacement : Peaseful location
Pleasant stay but breakfast needs to be improved. Staff were trying to be helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2018 par Kader Masthan, Gestion de l’hôtel
Dear Mary, Thank you for valuable feedback on recent visit at Hotel Le Temps Fort Trichy, We are honored to have your valuable and specific feedback at Hotel Le Temps Fort, we welcome every feedback positively as, it gives us the opportunity to take necessary action & corrective measures to overcome the challenges and excel towards creating a better experience for all our valued guests through improvements. We will definitely look in to the areas which you have mentioned and we are in process to change Menu in Buffet Breakfast. We are looking forward to welcome you warm heatedly, in order to explore the changes and relive your experience with the highest level of expectations. Regards KM Kader Masthan Room Division Manager