Note fondée sur 5 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 sur 5
3,2 Propreté de la chambre
2,8 Service et personnel
2,5 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2022 sur Hotels
It’s hard to find a hotel was searching for 1 hour it’s inside small narrow roads phots are misleading.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mai 2022 sur Expedia
The Hotel was maintained with sufficient Beds with sufficient water. However, car parking is unacceptable and it went to the level of quarrelling with people. There are also very dirty restaurants and tea shops around
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 avr. 2022 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Very bad experience

Publié le 17 avr. 2022 sur Hotels
Very bad experience . Not happy with Hotel staff and hotel service, confusion on booking we r booking AC room bt hotel staff said we r not received any instruction from Hotels.com he provided Non AC room. we paid Extra charges for AC Also not positive response from hotel's.com customer care center
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2020 sur Expedia
Good to stay, friendly staff , rooms were clean and fresh
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2020 par NBV GRAND INN , Gestion de l’hôtel
Thank you for your comment sir