Note fondée sur 468 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Très bien

Publié le 18 avr. 2019 sur Hotels
Amanda nous a très bien accueillis
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2019 par Ginny, Gestion de l’hôtel
Than k you so much Estelle for the very nice review! We are so glad you enjoyed your stay and hope to see you again. I passed your review on to Amanda. She was so pleased!
2 sur 5
par un voyageur

Très très déçu, pas plu

Publié le 8 mai 2018 sur Hotels
Chambre trop petite et trop encombrée, on ne sait pas où mettre nos affaires, salle de bain microscopique,pas de quoi poser sa trousse à toilette. Trop vieux et ne ressemble à rien sauf à une grande « brocante ». Je ne parle même pas du lit très mou et tout le lit tremble dès que l’on se tourne, petit lit d’aileurs. Propriétaire invisible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2018 par Ginny, Gestion de l’hôtel
Your review perplexes me. You did book our smallest suite, the Topaz which is much loved for both it's décor and it's economical price at $115.00 per night. The bath is a standard bath with Tub/shower combination and shelving to hold toiletries. Bed and Breakfasts are very unique and while the décor might not have been to your taste, is greatly enjoyed by most guests. it is, as intended unique and eclectic. with decor and artwork from around the world. The bed is a Queen and very comfortable. And I am not sure why you said the owners were "invisible" My husband and I live on site and were certainly there when you visited. We do go out shopping and for an occasional meal out, but we also have great staff. Some guests who are not familiar with Bed and Breakfasts come expecting a standard hotel, and for some that is their comfort zone. We wish you happyntravels in the future.
2 sur 5
par un voyageur de Paris

An appreciate welcoming but a room a little dirty

Publié le 16 août 2017 sur Expedia
Pour : Its location.
Contre : The housekeeping
Emplacement : The Kennedy space center complex is awesome.
The owners a very nice and pleasant. But our room wasn't very clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2017 par Ginny, Gestion de l’hôtel
Hi Isabelle, I am confused by this review as you stayed with us for two days and never said a word of complaint. We try very hard to please all guests and cleanliness is of extreme importance to us. If you are referring to housekeeping on the 2nd day, please understand that, while we normally make beds and refresh the room, we do not disturb personal belongings, if this would be needed to fully refresh your room. I wish you the best in your future travels.
4 sur 5
par Euphroozine de Bordeaux, France

Une adresse atypique

Publié le 15 avr. 2017 sur Hotels
Chambre ultra spacieuse (sapphire) et joliment décorée. Accueil très chaleureux. Dommage d'avoir été réveillé par les chiens qui ont aboyés à partir de 5h30... Petit déjeuner maison mais mériterait d'être plus garnis. Super resto mexicain juste en face
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2017 par Ginny, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for visiting and for leaving us a review! We are so happy that you enjoyed the Casa. I am sorry you were awakened by a dog! We do have one, but at 5:30 on the day you were here, she was fast asleep in our apartment! We will keep an ear out for noisy neighborhood dogs! We hope to see you again!
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Montreuil

Proche du Kennedy Space Center

Publié le 1 nov. 2015 sur Expedia
Pour : Nous avons tout de même aimé y séjourner car l'accueil est vraiment très chaleureux et avons aussi bien discuté avec les autres clients
Contre : Pas vraiment d'isolation extérieure donc le train qui passe 3/4 fois par nuit fait parti du package.
Emplacement : Bons restos locaux dans le coin
Proche du Kennedy Space Center mais vraiment kitch. Bien plus sympas que les hotels sans charme.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2015 par Ginny, Gestion de l’hôtel
Antoine, I am glad you enjoyed your stay! It is our pleasure to provide you with friendly, great service! The trains you heard are unpredictable, sometimes passing 2-3 times daily, sometimes not at all!
5 sur 5
par un voyageur

Amazing Stay. 10 out of 10.

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Our first time at a B&B. It was an amazing experience. The staff was incredibly nice and helpful. Breakfast was delicious. I will be coming back.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Ginny, Gestion de l’hôtel
Eddy thank you so much! Weloved having you stay and are happy to see that you plan on returning. We will look forward to it!
5 sur 5
par un voyageur

Wonderful!

Publié le 19 juill. 2024 sur Hotels
It was beyond our expectations! They went overboard on accommodating us! Anat was incredibly gracious and friendly! I especially love the charming historical style! So much better than your average cookie cutter minimalist hotel. Looking forward to returning!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Ginny, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the great review! We are so glad you loved the Casa and enjoyed Anat’s great hospitality. We look forward toH bing you back again
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Charming B and B amazing staff can't say enough good things!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Ginny and Dennis, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the wonderful review! We are so happy you enjoyed your stay and we also enjoyed having you. Hope to see you again really soon!
5 sur 5
par un voyageur

I’ll be back

Publié le 18 juin 2024 sur Hotels
This place is amazing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Ginny, Gestion de l’hôtel
Thank you so much Greg for your wonderful review. We love that YOU loved the Casa and hope to have you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par Ginny, Gestion de l’hôtel
Thank you so much Michelle for the great rating! We are so happy you enjoyed your stay and hope to see you again!