Note fondée sur 859 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Correct
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Sylvie, Thank you for your feedback. We appreciate your comments and are glad to hear that our room size and amenities meet your needs. We understand that the breakfast offerings and window situation did not meet your expectations, and we will take your feedback into consideration for future improvements. We hope to have the opportunity to provide a better experience at Extended Stay America on your next visit. Sincerely,Hotel Management
3 sur 5
par un voyageur

Moyen

Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
Nous avons sejourné 2 nuits dans cet hôtel pour nous rendre au Kennedy space center situé à moins de 20 minutes de voiture. Chambre immense et très bien équipée avec un coin cuisine. Hotel moderne et bien tenu dans l'ensemble. Le parking gratuit et la laverie sont un plus. Dès notre arrivée nous avons été gênés par une mauvaise odeur dans la chambre peut-être à cause de l'humidité ambiante (fauteuil humide malgré la climatisation, serviettes qui ne sèchent pas et buée sur les vitres) nous aurions dû demander à changer. Le petit déjeuner n'en est pas un : 2 tables et 3 tabourets dans le lobby, café uniquement et quelques patisseries et barres de céréales emballées. Bref, nous avons dû depenser pour déjeuner ailleurs. Le ménage était correctement réalisé mais le doigt de poussière sur la grille d'aération au plafond de la salle de bain était franchement limite. Enfin, un jeune homme à la réception peu sympathique qui semble se demander ce qu'il fait là.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Geraldine, Thank you for your detailed feedback. We’re glad you appreciated our location and amenities. We apologize for the odor and humidity issues in your room, as well as the limited breakfast options and cleanliness concerns. Your comments about the reception staff will be addressed to ensure better service in the future. We appreciate your insights and will use them to improve our guest experience. We hope to have the opportunity to serve you better next time.Sincerely,Hotel Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 janv. 2024 sur Hotels
Hotel pratique pour aller à la Nasa. En revanche, le petit dejeuner est plus que rudimentaire : pas de pain, seulement des oeufs en sachets ! des barres cereales et muffins industriels + café.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 déc. 2023 sur Hotels
L'hotel est moyen. Petit dejeuner très basique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear caroline, Thank you for staying with us and sharing your experience. We appreciate your feedback regarding areas where we could improve our services. We apologize for anything other than a memorable experience, and we hope you will revisit for the exceptional stay for which we are known. Thank you again for being our guest.Sincerely,Hotel Management
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 nov. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

A recommander sans hésitation

Publié le 15 nov. 2023 sur Hotels
De passage pour une nuit avant de faire le Kennedy Space Center, agréablement surpris par cet hôtel, de chaîne, mais où nous avons trouvé un très bon rapport qualité/prix. Même s’il est situé près d’un axe routier, il est très bien isolé et c’était très calme. Propreté impeccable, personnel attentif et attentionné, très bonne literie et petite collation le matin compris (thé, café, muffin, etc..). Service de laundry disponible aussi, cela peut aider quand on fait un road trip.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2023 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Yann, Thank you for choosing Extended Stay America as your stopover before your visit to the Kennedy Space Center. We are glad you enjoyed your stay and are delighted our hotel offers everything you need for a convenient stay. Your kind words are most appreciated, particularly those noting our associates' gracious hospitality and clean accommodation. We take pride in providing a clean and welcoming environment, so it's great to know our efforts have paid off. Thank you for recommending us to future guests, and we hope to be your hotel of choice anytime you visit Titusville.Sincerely,Hotel Management
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 oct. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 janv. 2023 sur Expedia
Very nice place with a kitchen and the possibility of borrowing all the kitchenware needed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Michel, All of us here at Extended Stay America are thrilled to know you loved your time with us! We appreciate you mentioning how convenient it was to have a kitchen in your suite, as this is an essential feature for many of our travelers. We provide our guests with the perfect home away from home, and we are glad you agree! It was a pleasure having you as our guest, and we hope to see you again soon. Sincerely,Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2023 sur Expedia
Our experience was great!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Michel, Thank you for staying with us. We love knowing you enjoyed your stay and appreciate for posting your review, and we look forward to having you back at Extended Stay America on your next visit to the area. Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Just don't go there

Publié le 23 déc. 2021 sur Hotels
I am pretty sure this hotel rents room to homeless. There are several weird characters hanging around in the parking lot and smoking near the entrance. Like people in socks and in wheelchair. There is a weird smell in the unit until you realize it reminds you of your time in college while renting a cheap place downtown: fumigation. And seeing one coackroach confirmed it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 déc. 2021 par Hotel Management  , Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team, please accept our sincerest apologies for our hotel not meeting your expectations. We do not take these concerns lightly, especially with the cleanliness of our hotel, as this is an essential priority. We will address this matter with our housekeeping associates to ensure that it does not happen again. We hope you will consider giving us another opportunity to host you in the future and to welcome you back again soon. Sincerely, Hotel Management