Note fondée sur 923 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
The room was dirty, the smell was bad, there werebugs in the bed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Joé,We have taken note of your remark about the bed bugs issue during your stay which is very unusual. We are regularly taking pest control measures on our property but will check it further. Anyhow, our apologies for the inconvenience. The issue will be perfectly resolved. You will have a pleasant stay next time. Looking forward to seeing you back.Sincerely, Hotel Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Marc,Thanks for the stay but sad to see the single star. My apologies for all the inconvenience. Please share with us what made you dissatisfied so that we can address the same. Your satisfaction is prime to us. Please revert. Sincerely, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mai 2024 sur Expedia
la piscine a été ferme tout le long de mon sejour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mai 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback. We're glad to hear you rated your stay 3/5 overall. We apologize for the inconvenience caused by the closed swimming pool during your stay. We understand this can be not very reassuring, and we are working to ensure such amenities are available to our guests.Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
Bon rapport qualité prix. Pas sensationnel mais ok.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Guy,Thank you for your glowing feedback! We're glad to hear that you found our establishment to be a good value for your money. Your satisfaction is important to us, and we appreciate your comments. We will continue to work to enhance your experience and hope to welcome you back again in the future.Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par janelle front desk, Gestion de l’hôtel
thank you we appreciate your business
5 sur 5
par un voyageur

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Publié le 14 janv. 2024 sur Hotels
Belle hôtel, très bonne accueil , chambre très propre et confortable . Petit déjeuner basic mais bien manger
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2024 par Hotel Manager., Gestion de l’hôtel
Dear jimmy,Thank you for your wonderful feedback. We are excited that your time with us was so amazing!Our team endeavors to go above and beyond to ensure a great experience for our guests. We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience.Sincerely, Hotel Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 déc. 2023 sur Expedia
Malpropre, délabré, nauséabond, manquait même des morceaux à la cafetière (qui n'avait pas été lavée d'ailleurs)pour me faire un café. Clientèle un peu louche. Bruits constants de l'autoroute située à quelques centaines de pieds. Il y avait même des insectes. Tout simplement dégueulasse!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 déc. 2023 sur Expedia
Même si la chambre était prête, ils nous ont fait attendre pour l’obtenir ou l’on devait payer 30$ de plus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2023 par christy, Gestion de l’hôtel
Sorry for any inconvenience this may have caused. We hope to see you in the future. Have a wonderful day.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 nov. 2023 sur Expedia
Je ne le conseillerais pas
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2023 par Christy, Gestion de l’hôtel
Dear Carole, We are very thankful to you for selecting our property during your previous visit. From your review, we noticed that we have not lived up to your expectation and your high standards. We offer an unconditional apology. We have investigated your issue thoroughly and have taken appropriate steps to ensure that this does not repeat. Looking forward to welcoming you back and we are confident that you will see a better version of us then. Thank you. Sincerely, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2023 par Colin, Gestion de l’hôtel
Dear Jean, thank you for staying at Quality Inn KSC, we hope you had a wonderful experience staying with us and look forward to seeing you again!