Note fondée sur 28 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
2,6 Confort de la chambre
2,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur
Un bon petit motel sympathique.
Publié le 28 févr. 2019 sur HotelsSuite à un retard sur une croisière au départ de Port Canaveral, nous avons du réserver un hôtel en dernière minutes. Avec 4000 passagers à loger en urgence, c'était le seul disponible et au final, nous sommes très heureux que le hasard nous y ait envoyé. C'est un motel américain classique mais l'accueil était très sympathique et en plus, un petit déjeuner (basique mais suffisant), non annoncé à la réservation, était inclus. Hôtel bien situé à cinq minutes de marche du petit musée spatial local et à dix minutes de marche du parc dédié aux programmes spatiaux habités des USA. Si je vais un jour voir un lancement, c'est à cet endroit que je retournerai.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2019 par Heather-property manager, Gestion de l’hôtel
Thank You so MUCH for your review.
We appreciate it, we look forward to seeing and accommodating you again.
Have a great day.
Three Oaks Motel
par un voyageur
Publié le 19 mai 2024 sur Expedia
Bed was comfortable
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2023 sur Expedia
Fridge did not work. Front desk actually told me to plus it in and try again. AC not working! Lobby still locked at 8am so no coffee. Mattress at least a decade old and worn out. Nothing positive to say
par un voyageur
Old but clean
Publié le 27 févr. 2023 sur HotelsRoom was clean but hotel is old and in need of renovation. Sketchy folks wandering around the lot all night
par un voyageur
Publié le 21 févr. 2023 sur Expedia
Staff were great, friendly and accommodating.
Old set up but clean.
Would stay there again.
par un voyageur
Good location
Publié le 29 mai 2020 sur HotelsGood location. When we arrived for check-in, they didn’t have our name. Luckily they had another room, although when we got to it, it was not ready. They then realized they did have our name. So we got a room. The room was comfortable, and the owners went out of their way to try to accommodate us. Our biggest issue was the toilet didn’t flush well.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2020 par Three Oak Motel, Gestion de l’hôtel
Sorry about toilet issue.We knew about issue whil we were cleaning after you left
We called plumber and fixed it. Sorry for that again. We were totally unaware of that. Best Regards
par un voyageur
Publié le 31 déc. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Friendly staff, Ok price, beds ok, hot water ;-)
Publié le 27 juin 2019 sur HotelsWent for the falcon heavy launch. Price was reasonable for the area. People were nice. Got back
around 3am and discovered no toilet paper in the room at all. Towels are very cheap but do the job. Shower had no place to sit soap or shampoo so have to sit them on the floor while bathing. TIP: check in early because you will need to turn on your own AC and it will take several hours for the small window unit to cool the room. You will also have to plug in the small refrigerator which takes several hours to cool down. So. AC, Refrigerator, Toilet paper upon entering the room. Taxes on hotel rooms are ridiculously high.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2019 par Heather/ Property Manager, Gestion de l’hôtel
Thank You for your review.
I'm very sorry about the toilet paper. I'm sure it was not done on purpose.
And its very hot here. I KNOW....
Have a great day.
The staff at Three Oaks Motel
par un voyageur
Publié le 12 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2019 par HEATHER/ PROPERTY MANAGER, Gestion de l’hôtel
Thank You for your review.
We so appreciate your business.
Have a great day...
The Staff at Three Oaks Motel