Note fondée sur 37 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 Propreté de la chambre
5,0 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 5 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 17 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 8 oct. 2024 sur Expedia
As lovely as this new artistically designed hotel is, that is surpassed by the wonderful staff- so friendly and exceedingly helpful. We had a potential luggage issue with our connecting flight and they went above and beyond to assist even contacting personal friends who worked for the airlines. I also had a fabulous deep tissue massage by Adrianna. A little gem boutique hotel!
par un voyageur
Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
El personal es muy atento
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Ivana, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por sus amables palabras. Fue un privilegio hospedarlo y esperamos que usted nos brinde ese placer también en el futuro.
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Brilliant hotel, excellent location and the staff were outstanding as well. We absolutely loved our stay here and will definitely recommend to our friends and family. Thank you so much to all the staff at La Fleur hotel !!
par un voyageur
Lovely Hotel!
Publié le 10 août 2024 sur HotelsThe staff was incredibly friendly and helpful and my room was very nice. The rooftop terrace is lovely and the chef even prepared a delicious vegan meal for me. I would highly recommend La Fleur!