Note fondée sur 2 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de Reutlingen

Publié le 24 oct. 2019 sur Expedia
Es hat alles reibungslos geklappt und wir waren sehr zufrieden. Die Lage, Ausstattung sowie das Preis-/Leistungsverhältnis ist absolut herausragend. Wir kommen gerne wieder!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2019 par Christian, Gestion de l’hôtel
Hallo Herr Knöll, besten Dank für Ihre tolle Bewertung. Freut mich wirklich sehr. Ihnen eine gute Zeit. Beste Grüsse Christian
2 sur 5
par un voyageur

Good place, but what's up with the cleaning fee?

Publié le 16 oct. 2019 sur Hotels
Nice guy helped us out with getting in after hours. Nice, clean apartment, great view. But why on earth is the cleaning fee not a part of the asking price, when it doubles the amount of money paid? And why do we have to pay cleaning fee in Cash? And why are there no towels and linen, when it is listed as a hotel?
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2019 par Christian, Gestion de l’hôtel
unfortunately first booking on new platform expedia. Some parameters were not properly deposited, such as the cleaning fee is included in the price. We have now fixed all bugs and the information should now be clear. Thank you for the hints.