Note fondée sur 950 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 14 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2023 par Front Takano, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at APA Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho. Thank you again for your valuable feedback. We will do our best to provide a more comfortable space. We are looking forward to seeing you again.
par un voyageur
Dommage !
Publié le 13 avr. 2023 sur HotelsEnsemble décevant, mal situé, pas propre, petits déjeuner pas à la hauteur. Cet hotel n’est pas pas conseiller, peut être est-il trop vieux difficile de parler en anglais aucune maitrise par le personnel. Dommage pour cet hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 avr. 2023 par Reception / HOSHINO, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at APA HOTELHIGASHI-SHINJUKU-KABUKICHO.First of all, we would like to apologize for not being able to provide you with a satisfactory stay due to our staff's lack of study. When you complain about the hotel, it is supposed to be our staff who are supposed to solve it, but our inability to speak English must have given you even more distrust.We have to make improvements so that our guests can spend comfortably. Thank you for your sincere feedback.
par un voyageur
Publié le 20 nov. 2022 sur Expedia
L’hôtel et le personnel étais parfait, mais l’hôtel est placé très près de bar ect du bruit tout la nuit de personne ivre et les camions de publicité qui passer tout les 5 minute impossible de faire une nuit compète… je recommande mais pas pour les couche tôt :)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2022 par HOSHINO, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at APA HOTEL〈HIGASHI-SHINJUKU-KABUKICHO〉. We also appreciate you reviewing your stay. The Shinjuku area is very popular as a base for sightseeing in Tokyo due to the convenience of transportation and the abundance of surrounding facilities. Our hotel is also in that area, but it is in the entertainment district called Kabukicho, so it is lively 24 hours a day. This can be a good thing or a bad thing for some people, and we hope that we can continue to help guests who need them.Thank you for your helpful comments.We look forward to seeing you again.Sincerely.
par un voyageur
Publié le 13 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2022 par フロント 安ヶ平, Gestion de l’hôtel
この度はアパホテル〈東新宿 歌舞伎町〉にご宿泊頂きまして誠にありがとうございます。
当館でのご滞在にご満足頂けたようで大変嬉しく思います。今後もお客様に選ばれるホテルを目指し精進して参ります。
機会がございましたらぜひまた当館をご利用ください。
お客様のまたのご利用をお待ちしております。
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2019 par Front Ota, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at this hotel. How was your stay this time? If your stay in Japan is a wonderful memory for you, We are also very happy. If you have the opportunity to come to Japan again, Please use this hotel by all means. The staff are looking forward to seeing you again.
par un voyageur de France
Bon rapport qualité prix : à savoir (lire)
Publié le 1 juin 2019 sur HotelsRéserve un peu tardivement peu avant le séjour. Restait un des seuls hôtels encore dispo à prix raisonnable vu le quartier et la période. Chambre petite (vous n'aurez plus de place pour marcher si vous avez plus de 2 valises) mais avec tout ce qu'il faut (clim, grande tv, petit frigo, accessoires de sdb complets remplacés tous les jours, lit confortable, bonnes prestations dans la chambre. Pas d'endroit ou se poser dans le tout petit lobby, à 10min de marche de la yamanote (shin-okubo) et 5min de marché de la fukutoshin et Oedo (higashi shinjuku), bien situé avec nombreux konbini et un do qui hotte à proximité. J'aurais mis une excellente note, si je n'avais pas lu la veille de mon départ que le CEO de la chaîne APA est un révisionniste d'extrême droite (vous verrez son livre polémique en vente au comptoir et dans la chambre...). J'ai décidé d'inclure et prendre en compte cette d'information dans mon évaluation qui semble ne rien à voir avec un séjour dans cet hôtel car cette possibilité d'achat fait du coup partie des prestations de la chambre et que si je l'avais su à l'avance il est possible que je n'aurais pas réservé ici malgré les bonnes prestations générales de l'hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2019 par Higuchi, Gestion de l’hôtel
Dear Mael
Greetings from APA HOTEL〈Higashi-Shinjuku-Kabukicho〉.
Thank you very much for staying with us here APA HOTEL〈Higashi-Shinjuku-Kabukicho〉and Providing your feedback on your recent stay.
We are extremely sorry that we let you down and did not meet your expectations.
APA has three major concepts which are high quality' 'high function' 'eco-friendly', what we call ' New Urban Style Hotel.
Although rooms are compact, there are high-quality equipments in each room such as big screen LCD TV, original wide bed 'Cloud fit' and high grade amenities: toothbrush and razor. They make guest’s stay comfortable.
We take your review seriously and will share it with our team members. We certainly hope we will have the opportunity to serve you again in the near future to extend you a better stay experience.
Warm Regards,
Higuchi/ Receptionist
par un voyageur
Publié le 16 mai 2019 sur Expedia
Chambre un peu petite mais tres propre. Pres de la gare.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2019 par KANEDA/ Receptionist, Gestion de l’hôtel
Greetings from APA HOTEL〈HIGASHI-SHINJUKU-KBUKICHO〉.
Thank you very much for staying with us here APA HOTEL〈HIGASHI-SHINJUKU-KBUKICHO〉and your kind review about our hotel’s location.
We hope that your review will be useful for future guests.Our hotel is located in 3 minutes walking distance from Higashi-Shinjuku station. There are lots of nice restaurants around our hotel. We have received good comments for this.
We certainly hope that your time at the APA HOTEL 〈HIGASHI-SHINJUKU-KBUKICHO〉was a great one and look forward to welcoming you back very soon.
Warm Regards,
par un voyageur
Déçue
Publié le 13 mai 2019 sur HotelsQuartier bien desservi par le métro et la gare de Shinjuku.
Hôtel sans charme, chambre très petite avec une vue sur les climatisations...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2019 par APA HOTEL< HIGASHI-SHINJUKU-KABUKICHO>, Gestion de l’hôtel
Greetings from APA HOTEL〈Higashi-Shinjuku-Kabukicho〉.
Thank you very much for staying with us here APA HOTEL〈Higashi-Shinjuku-Kabukicho〉and Providing your feedback on your recent stay.
We are extremely sorry that we let you down and did not meet your expectations.
APA has three major concepts which are high quality' 'high function' 'eco-friendly', what we call ' New Urban Style Hotel.
Although rooms are compact, there are high-quality equipments in each room such as big screen LCD TV, original wide bed 'Cloud fit' and high grade amenities: toothbrush and razor. They make guest’s stay comfortable.
We take your review seriously and will share it with our team members. We certainly hope we will have the opportunity to serve you again in the near future to extend you a better stay experience.
par un voyageur
Parfait pour quelques jours à Tokyo
Publié le 24 avr. 2019 sur HotelsLa chambre était petite mais c’était sans surprise donc nous n’avons pas été déçus. Le quartier est idéal pour sortir et se déplacer car proche de la station Shinjuku qui propose de nombreuses lignes de trains et métros. Malgré l’activité nocturne du quartier l’hôtel est dans une rue calme et nous avons très bien dormi. Très propre et fonctionnel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2019 par APA HOTEL, Gestion de l’hôtel
Dear Marjorie
Greetings from APA HOTEL〈Higashi-Shinjyuku-Kabukityou〉.
Thank you very much for staying with us here APA HOTEL〈Higashi-Shinjyuku-Kabukityou〉and taking your time to write your experience.
We are really delighted that you found our hotel to be comfortable.
We are sure that your review about our services will make all the member of team highly motivated and help us provide better service to guests. It would be a great pleasure to welcoming you back soon and many thanks again for your kind review.
Warm Regards,
HANDA/ Receptionist
par un voyageur
Publié le 9 avr. 2019 sur Expedia
Taches sur la couette, cheveux et poils dans les draps, une honte pour le prix que j’ai payé.
Belle façade au premier abord mais vite déçu par la chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2019 par front desk : HOSHINO, Gestion de l’hôtel
Hi, thank you for staying at the hotel.
Also thank you for writing a comment about the accommodation.
However, we apologize for making you uncomfortable.
It is imperative that the hair provided in the rooms we offer be kept.
We instruct cleaning staff and work to prevent recurrence.
We are very sorry.