Note fondée sur 877 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de Shawinigan

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Front Desk Sakai, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at APA Hotel & Resort Nishi-Shinjuku 5-chome Station Tower.We are very happy to hear that you were satisfied with your stay at APA Hotel & Resort Nishi-Shinjuku 5-chome Station Tower.We will continue to make efforts to manage our facilities and improve our services to ensure your satisfaction in the future.We hope you will visit our hotel again when you come back to Japan.We look forward to welcoming you back to our hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2024 par Reception Kondo, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at APA Hotel & Resort 〈Nishi Shinjuku 5-chome Station Tower〉. We are happy to hear that you were satisfied with your stay and that you used our services. We will continue to strive to improve our services so that you will be satisfied with your stay. We hope you will use our hotel again when you come back to the neighborhood.We look forward to welcoming you again.
4 sur 5
par un voyageur

Face au métro. Idéal pour Mt Takao / Kawagoe

Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
Excellent emplacement, à deux stations de Shinjuku, ligne Oedo très pratique. Parfait pour les excursions à la journée. Très bel onsen intérieur et extérieur, beaucoup de machines à laver (2 fois plus cher que dans les autres hôtels de la chaîne). Piscine microscopique et payante. Petit déjeuner buffet de qualité aussi fourni côté occidental qu’oriental. Bémol : chambre très petite, lit étroit (même taille que la télé). Il faut être très amoureux ou dormir seul. Salle de bains exiguë, mieux vaut se doucher au onsen.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Reception Makino, Gestion de l’hôtel
Nous vous remercions d'avoir séjourné à l'APA Hotel & Resort Nishi Shinjuku 5-chome Station Tower. Nous espérons que vous avez passé un agréable séjour.Nous vous remercions d'avoir pris le temps d'écrire un commentaire. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2024 sur Expedia
The P in APA stands for perfection
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par Receptionist Takada, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at APA Hotel & Resort Nishi Shinjuku 5-chome Station Tower.We would also like to thank you again for taking the time to write your comments.We are very pleased to receive a high evaluation of your stay at our hotel.We will continue to make every effort to be the hotel of choice for our guests.We look forward to welcoming you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2024 par Reception Kondo, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at APA Hotel & Resort Nishi Shinjuku 5-chome Station Tower. Thank you very much for your kind words.We are very happy to hear that you were satisfied with your stay with us. We hope you will use this hotel again when you come back to the neighborhood. We look forward to welcoming you again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2024 par Front OBI, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at APA Hotel & Resort Nishi Shinjuku 5-chome Station Tower. We are delighted to hear that you were satisfied with your stay.All of our staff will continue to work hard to ensure your satisfaction in the future.We look forward to welcoming you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
Tout étaient parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2024 par Reception Saito, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at APA Hotel & Resort Nishi-Shinjuku 5-chome Station Tower.We are very honored to receive your high evaluation.We will continue to strive for your satisfaction in the future, encouraged by your words of praise.We look forward to welcoming you again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par フロント 小尾, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at APA Hotel & Resort Nishi-Shinjuku 5-chome Tower.We are very happy to hear that you were satisfied with your stay.We look forward to welcoming you again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2023 par Commis Akahoshi, Gestion de l’hôtel
Nous vous remercions pour votre séjour dans notre hôtel.Nous espérons que vous reviendrez dans notre hôtel lorsque vous reviendrez dans le quartier. Nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2023 sur Expedia
Proche du métro
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2023 par Front OBI, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at APA Hotel & Resort Nishi-Shinjuku Gochome Station Tower. We are glad to hear that you were satisfied with your stay. We look forward to seeing you again.