Note fondée sur 957 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
77 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mars 2024 sur Hotels
Hôtel calme, belle vue sur Tokyô et très proche de l’aéroport avec navette gratuite.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2024 par Réception de l'HÔTEL MYSTAYS Asakusa, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup d'avoir utilisé l'HOTEL MYSTAYS Asakusa.L'ensemble de notre équipe est très heureux de voir que vous avez été satisfait de votre séjour.Si vous revenez à Asakusa, veuillez utiliser notre hôtel.Merci beaucoup pour vos commentaires concernant notre hôtel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2019 par フロント, Gestion de l’hôtel
この度はホテルマイステイズ浅草をご利用頂きまして誠にありがとうございます。浅草へのご旅行はいかがでしたか。当館ホテルマイステイズ浅草でのご滞在もご満足いただけて要であれば大変うれしく思っております。もし機会がございましたらどうぞお立ち寄りくださいませ。お会いできる日を心よりお待ち申し上げております。この度は貴重なご意見をありがとうございました。 ホテルマイステイズ浅草 佐藤
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 avr. 2019 sur Expedia
bien situé mais la propreté de la chambre laissait à désirer + ( araignées et moustiques !)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2019 par HOTEL MYSTAYS Asakusa / Reception, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have come to rely on. Sincerely, Akira Hirai, Manager, HOTEL MYSTAYS Asakusa
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mars 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2019 par HOTEL MYSTAYS Asakusa / Reception, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at HOTEL MYSTAYS Asakusa, and we appreciate you spending your time to provide feedback. Our staff will continue its hard work to improve our customer service and try to meet the expectations of our guests. When you travel to the Asakusa area in the future, we sincerely hope that you will consider our hotel for your stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mars 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2019 par HOTEL MYSTAYS Asakusa / Reception, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at HOTEL MYSTAYS Asakusa, and we appreciate you spending your time to provide feedback. Our staff will continue its hard work to improve our customer service and try to meet the expectations of our guests. When you travel to the Asakusa area in the future, we sincerely hope that you will consider our hotel for your stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2019 sur Expedia
La seule chose qui est dommage c est que le métro les plus près est à minimum 12 min. À pieds ce qui peut être lassant après une journée de visite à Tokyo! Pour le même prix vaut mieux opter pour le mystays asakusabashi
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2019 par HOTEL MYSTAYS Asakusa / Reception, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for staying at HOTEL MYSTAYSAsakusa, and we appreciate you spending your time to provide feedback. Our staff will continue its hard work to improve our customer service and try to meet the expectations of our guests. When you travel to the Asakusa area in the future, we sincerely hope that you will consider our hotel for your stay. Thank you.
3 sur 5
par un voyageur

average

Publié le 5 janv. 2019 sur Hotels
old bedroom, dirty upon arrival (pubic hair in the bathroom, long dark hair on the bed, lens on the floor) very poor bathroom conditions (rotten gaskets, mold) noise: noisy guests shouting in the elevator, slamming doors, screaming from one bedroom to the other. Staff should advise clients to stay quiet and respectful in the hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2019 par HOTEL MYSTAYS Asakusa / Reception, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your staying with us this time at HOTEL MYSTAYS Asakusa. Did you enjoy your staying in Asakusa area? We are glad if you have good time experiences here in HOTEL MYSTAYS Asakusa and bring back good memory with you to your country. If you have any chances to come to Tokyo, we are all looking forward to welcoming you again. Thank you very much for your review.
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Un peu déçue quand même

Publié le 1 sept. 2018 sur Expedia
Vu le prix payé pour la nuit dans cet hôtel je m’attendais a largement mieux.. Chambre beaucoup plus petite que celle présentée sur les’ photos. La tapisserie était moisie et se décollait du mur.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2018 par HOTEL MYSTAYS Asakusa / Reception, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for staying at HOTEL MYSTAYS Asakusa, and we appreciate you spending your time to provide feedback. Our staff will continue its hard work to improve our customer service and try to meet the expectations of our guests. When you travel to the Asakusa area in the future, we sincerely hope that you will consider our hotel for your stay. Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel sympathique

Publié le 1 août 2018 sur Hotels
L'hôtel était sympathique même si un peu dur à trouver (heureusement de généreux locaux nous ont guidé jusque devant!). L'accueil était correct et l'enregistrement rapide. L'hôtel est proche de la station Asakusa (une 10aine de minutes à pieds) et la chambre agréable et climatisée. J'y reviendrai !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2018 par HOTEL MYSTAYS Asakusa / Reception, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at HOTEL MYSTAYS Asakusa. We are glad to hear that you enjoyed a comfortable stay at our hotel. We sincerely hope to welcome you again at our hotel. Thank you.
4 sur 5
par un voyageur de Paris

Nice place but clean yourself

Publié le 17 avr. 2018 sur Expedia
Nice place, but you have to clean yourself and ask at the reception for new towels etc. the laundry is very convenient.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2018 par HOTELMYSTAYS Asakusa, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for sharing your comments regarding your stay at HOTEL MYSTAYS Asakusa. It is always a pleasure to read such lovely comments about our Hotel and we are delighted that you had a great stay.