Note fondée sur 965 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par ANA InterContinental Tokyo, Gestion de l’hôtel
Dear jean luc,Thank you very much for the very positive rating shared through this review website.We look forward to welcoming you soon again to ANA InterContinental Tokyo for another pleasant staying experience.Warm Regards,ANA InterContinental Tokyo
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par ANA InterContinental Tokyo, Gestion de l’hôtel
Dear théo,Thank you very much for taking the time to provide us a positive rating on your stay. This is very much appreciated. Warm Regards,ANA InterContinental Tokyo
par un voyageur
Trop moyen pour le prix
Publié le 29 déc. 2023 sur HotelsSejour moyen, bruits de rue assez présents la nuit, baignoire ridicule, une vraie douche était préférable. Petit déjeuner moyen, chaises hors d'âge, service trés moyen. Choix pas trés important.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2024 par ANA InterContinental Tokyo, Gestion de l’hôtel
Dear jerome,Thank you for sharing your feedback with us. We regret that your stay with us did not meet your expectations in various areas and we are sorry to hear that you experienced some discomfort.We will take your feedback on board to ensure that we can provide a more comfortable staying experience for all our guests.We also would like to inform you that we are currently undergoing renovations and have already unveiled some of our refurbished rooms. We hope you will have the opportunity to stay with us again, as this will undoubtedly enhance your experience.Warm regards,ANA InterContinental Tokyo
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2023 sur Hotels
Très déçu par la taille de la salle de bain.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2023 par ANA InterContinental Tokyo, Gestion de l’hôtel
Dear Twiggy,Thank you for taking the time to share your experience with us. We have taken note of your remarks and we would like to inform you that we offer various bathroom sizes, layouts, designs, which we would be happy to recommend on your next visit for your comfort.We appreciate a lot your highlights and hope to have the opportunity of welcoming you back again very soon, to offer you a more pleasant experience. Warm regards,ANA InterContinental Tokyo
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2023 sur Hotels
Room is a bit dated, Aircon did not work properly but manager apologised and offered to change rooms. Teppanyaki restaurant was great. Breakfast buffet was excellent and service was generally very good!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2023 par ANA InterContinental Tokyo, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We apologize for the inconvenience caused by the air conditioner not working properly.On the other hand we are glad to hear that you enjoyed your dining experience.We hope we will have another opportunity to welcome you back soon.Warm Regards,ANA InterContinental Tokyo
par un voyageur
Très bonne expérience
Publié le 1 mars 2023 sur HotelsEndroit très agréable, dans un cadre qui vous fait une musique que vous êtes dans un hôtel tout en profitant de ses avantages
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2023 par ANA InterContinental Tokyo, Gestion de l’hôtel
Cher Dominique,Merci pour votre commentaire partagé sur Hotels après votre récent séjour parmi nous et nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau dans un futur proche.Bien cordialementANA InterContinental Tokyo
par un voyageur
Publié le 5 janv. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Service professionnel
Publié le 10 juill. 2019 sur HotelsPersonnel très professionnel. Idéal pour un séjour business. Proche du quartier de Roppongi et ligne de métro directe pour Ginza
par un voyageur
Publié le 1 mai 2019 sur Expedia
Le service rapide et la chambre disponible tôt le matin
Je voyage seul et ne comprends pas pourquoi on compte deux déjeuners
par un voyageur
Magnifique
Publié le 4 mars 2019 sur HotelsSuperbe hôtel à recommander - service excellent et restaurants excellents aussi.