Note fondée sur 12 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
3,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Randor Residence, Gestion de l’hôtel
非常感谢您入住我们的酒店。我们非常荣幸能得到您如此高的评价。我们将继续竭尽全力为您提供帮助,让您度过一个难忘的入住体验。我们期待您今后再次光临本酒店。期待您的再次光临。
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mai 2024 sur Expedia
住宿面積大,地方也很清潔乾淨,不過比較殘舊。只有一個洗手間,如果人數多的話就會不太方便。另外我在這住了6天,從未有見過員工,寄存行李也只是自己把行李放在小小的櫃位後,其實是沒有安全保障。地理位置尚算方便,附近有幾家超級市場和便利店,但走路到最近的電路站需要10多分鐘左右的步程。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2024 par Randor Residence Tokyo , Gestion de l’hôtel
非常感謝您這次與我們在一起。我們非常榮幸您在入住期間對我們房間的內部裝飾表示讚賞。另一方面,由於我們的工作人員和管道疏通服務不足給您帶來的不便,我們深表歉意。我們會將您的意見與我們飯店的其他人員分享,我們將不斷改進,以便為您提供周到的服務。對於造成您的不便,我們深表歉意,但我們將根據客戶的回饋繼續努力改善我們的設施服務,感謝您的持續惠顧。我們希望您將來繼續使用我們的酒店。我們期待再次見到您。
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Randor Residence Tokyo , Gestion de l’hôtel
Thank you very much for using our facility. All of our staff will work hard to provide better service.We look forward to seeing you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
住宿前後都有大型超市很方便。交通位子也很不錯。只是這次我們入住2/27-3/5、對於打掃真的要加強。我們入住時、在床底發現還有前面客人的小朋友襪子&餅乾屑。冰箱旁也是無意間發現有灰塵。還有洗衣粉也都沒補。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Randor Residence Tokyo , Gestion de l’hôtel
Thank you very much for using Landor Hotel. Thank you for your valuable opinion. All of our staff will work hard to provide better service based on your feedback. We will try our best to improve our cleaning. We look forward to seeing you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par ランドーホテル 伊藤, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing our hotel, and we are glad to hear that you were satisfied with your stay. We look forward to seeing you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2023 sur Expedia
Extremely difficult to find property especially at night , v v v dark , no lighted signboard, no lobby to keep luggages, quite difficult to get taxi, tv too low on table, access to 2 supermarkets 💦
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2023 par RANDOR HOTEL Yoshino, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing RANDOR HOTEL. We apologize for any inconvenience caused. We always welcome custmer's request to put your luggage in a room before check-in. We look forward to serving you again.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 avr. 2021 sur Expedia
The worst experience. It might look like a deal but you get what you pay for. Sketchy neighborhood
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 févr. 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

住める(笑)

Publié le 10 janv. 2021 sur Hotels
めちゃくちゃ良かった。 強いてあげるなら 調理器具や皿がもう少しあったら っていうのと、グリルに網がついてなかったので、あったら良かったな…ぐらいです。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2021 par スタッフ, Gestion de l’hôtel
この度は当ホテルをご利用して頂き、誠にありがとうございました。 お部屋も非常に気に入っていただけたようで大変光栄でございます。お客様に指摘して頂いた点に関しましては真摯に受け止め、サービスの向上を目指す所存でございます。 我々のホテルは東京以外に北海道、京都、福岡など全国に広がっております。立ち寄った際にはぜひご利用くださいませ。
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2020 par Randor, Gestion de l’hôtel
ご利用誠にありがとうござました。