Note fondée sur 789 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 avr. 2024 sur Expedia
A little noisy in the room near the elavators but an excellent choice for this price. The room don’t have mocrowave (I assumed there was one, since there is a refrigerator) bit I use the microwave in the breakfast area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2024 par Valerie M, Gestion de l’hôtel
Thank you taking our online survey regarding your recent stay with us! We in the process of putting new microwaves in all rooms. If you called down to front desk we could have one deliver to your room. Please come back and see us again.
par un voyageur
Publié le 14 août 2018 sur Expedia
par un voyageur de NANCY
Hotel Hampton Inn Tolédo :
Publié le 23 août 2010 sur HotelsSitué à la périphérie de la ville nous avons été très chaleureusement accueilli dans cet hotel. Assez récent il 'y a rien a reprocher hormis l'odeur de tabac persistante dans la chambre. l'étage est non fumeur mais pas les chambres...
Ceci est surprenant car l'hotel est très propre et à conseiller - bon rapport qualité prix
par un voyageur de FLOWERY BRANCH
Publié le 12 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Valerie M, Gestion de l’hôtel
THANK YOU FOR TAKING OUR ONLINE SURVEY REGARDING YOUR RECENT STAY WITH US, please come back and see us soon!
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Valerie M, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking our online survey regarding your recent stay with us, we value your feedback and would like to apologize for any inconvenience this may have caused.
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Had to have staff put lights on in parking lot.The Hotel looked closed.Staff hanging around in hallways Everytime you left your room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Valerie M, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking our online survey regarding your recent stay with us, we value your feedback and would like to apologize for any inconvenience this may have caused.
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Valerie M, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking our online survey regarding your recent stay with us, we value your feedback and would like to apologize for any inconvenience this may have caused.
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
the rate was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Valerie M, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking our online survey regarding your recent stay with us, we value your feedback and would like to apologize for any inconvenience this may have caused.
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Valerie M, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking our online survey regarding your recent stay with us, we value your feedback and would like to apologize for any inconvenience this may have caused.
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Everything was great except for when the fire alarm went off twice at 6 a.m. That kind of killed it for me. But everything else was excellent. Great food for breakfast. Nice, clean, and friendly. Next time I'm in Toledo, I will call you first.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Valerie M, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking our online survey regarding your recent stay with us, we value your feedback and would like to apologize for any inconvenience this may have caused.