Note fondée sur 557 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Rooms were older & very musty smelling
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
easy to get to
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Nice hotel. No complaints. Would have been nice if the front desk staff was just as friendly and personable as the staff in the restaurant area. Didn’t have any issues just an observation.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 août 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur de Castle Rock

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
The AC in the first room was broken and there was urine stains around the toilet. The second room was better but carpets are dirty, tub was stained. The public areas carpets are dirty. The grounds are very nicely maintained but the building needs repairs and painting where the walls are cracked and broken. This hotel definitely needs some updates and repairs.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Hotel was good for the price. It was clean and in a good location.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
The housekeeping staff did not ever come to my room. I pointed this out to the front desk who said I declined housekeeping. This isn’t accurate. The front desk brought me fresh towels the evening before check out but I ran out of toilet paper and had to buy my own. Frustrated about no housekeeping.