Note fondée sur 664 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
96 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par olivier s. de france

Publié le 2 déc. 2013 sur Hotels
bonne
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2015 par Stacey, Gestion de l’hôtel
Thank you for the nice review. Sincerely,Stacey Wiseman,GM
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Fire alarm went off early do to the breakfast being served on the 1st floor. I would of liked to sleep a little longer
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Mike Cark - GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. I understand being woken up by a fire alarm is a large inconvenience, so I would like to apologize for that. We look forward to seeing you again the next time you are in the area, and we can make sure your room is far from the breakfast area.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de Beverly

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
great place to overnight
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
The breakfast was excellent!!!…Best we’ve had in a long time!!..hot & a nice variety to choose from!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Mike Cark - GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We are glad we were able to provide you with an excellent experience at our hotel. We look forward to seeing you again the next time you are in the area!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Good place to stay for a quick turnaround
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Front Office Manager- Kilie Chambers, Gestion de l’hôtel
Thank You, Brian!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Front Office Manager- Kilie Chambers, Gestion de l’hôtel
Thank You, Mark!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Front Office Manager- Kilie Chambers, Gestion de l’hôtel
Thank You, Michael!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
Check in and out were easy. Staff very friendly. Great breakfast selection. The beds were incredibly comfortable!! Thanks for a great stay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Front Office Manager- Kilie Chambers, Gestion de l’hôtel
Thank you, Laura, for taking the time to tell us about your experience with us here at the Holiday Inn Express-TOLEDO/OREGON property.