Note fondée sur 892 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
74 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2019 par Mike J., Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay with us. Hope too have you back real soon.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
The property reeked of smoke and the door was slamming all night.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
Great value. Convenient. Food options nearby. On turnpike
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Basic clean room with all amenities.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
shower and towels had hair that look like pubic hair, towels were stained , found an used soap w hair , the bathroom in general wasn’t cleaned properly, found a shirt under the bed that didn’t belong to me
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels