Note fondée sur 519 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
67 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Bruyant Proprete laisses a desirer Etat de l etablissement pauvre
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mai 2024 sur Expedia
Bof bof bof, viellot, matelas croche, ma clé fonctionnait seulement un jour et je devais retour er au help desk la faire reactiver a tous les jours. La toilette avait de la misère. Il y avait le courtyard juste à côté j'ai pensé y demenager, j'airais du
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
I liked location.Area and building felt a bit unkempt.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
You get what you pay for. The rooms are nothing special but do have what you need to get through your stay. I did get locked out of my room once which was really inconvenient (was put on the 3rd floor and arms were full of equipment) but was rectified quickly once I reached the front desk. Staff was friendly and are really trying with what they have to work with. A lot of work crews and lots of groups are there so it can get somewhat noisy but once in your room and tv is turned in all is well. It’s not the Hilton but what I said in the beginning holds true…. It’s the least expensive place in the area which is why you are looking here. Show respect here and you’ll receive that in return but remember…You get what you paid for!
2 sur 5
par un voyageur

Yuck

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
I reserved a king bed non smoking room. They didn’t have any available I received 2 double bed smoking. The reception desk claimed it was non smoking. It stunk!!!
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
The staff was friendly and kind. They accepted our service animal. So that is huge plus for us.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
I didn't like being a non-smoker in a smokers room.
2 sur 5
par un voyageur

Hazzard

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Went to sit in the chair in the room, when I sat, the chair went backwards and I went crashing to the floor, told the person at the desk what happened and that I hurt my back and all the said was sorry