Note fondée sur 475 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Chambre confortable
Publié le 18 sept. 2016 sur HotelsLenregistrement a lhotel rapide et efficace, par contre entrer tard le soir, plutot difficile on ne peut utiliser la porte principale, le confort etait la, mais la tv ne fonctionnait pas et pas sur que cetait une 30 pouces. Le dejeuner.... similaire dun Quality Inn a un autre, moi je naime pas mais les gauffres delicieuse!! Jai tres bien dormi c'est l'essenciel
par marie de ontario
access to HWY
Publié le 25 sept. 2014 sur HotelsL’Hôtel est généralement bien. Assez bien pour un nuit , en voyage ailleurs.l’accueil n'est pas si professionnel. La réceptionniste était au téléphone portable quand nous sommes arrive et elle a pris quelques minutes avant de nous accueillir.
par un voyageur de PEBBLE BEACH
Publié le 12 oct. 2024
I was looking based on inexpensive price, just one night. Very happy with my selection. Very clean, quiet, friendly check in/out, fridge, many pillows, standard quick breakfast well stocked. A visit
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024
Nice place for overnighters.
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024
Good choice for overnight stay, clean, quiet and great staff.
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
A good place in a good location
Publié le 16 sept. 2024 sur HotelsThis was a good place in a good location. It’s a little run down: there were ugly stains on the upholstery of the chair and hassock, and I wished the room were carpeted instead of having that awful fake wood cladding. Also, I wished they posted their pet fee on their website; it wasn’t outlandish, but it does seem kind of cheating not to declare it.
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Was given a room on the 2nd floor and then told there was no wlevator. My sister has a very difficult time with stairs due to a health issue. Had i known there was no elevator, i would have requested 1st floor room when i made the reservation. There were none available when we arrive, so she had to climb the suars and i had to make 3 trips to carry our luggage up.
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Room service was terrible and had to change room several times for a variety of reasons. Room had an odour and was very uncomfortable.