Note fondée sur 927 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 27 mai 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 24 avr. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
We booked this hotel to be close to the airport, the shuttle from the airport is very 1h, so we waited for a long time to have a shuttle completely full so we had to pay a taxi in the end …
Impossible to turn the heater off in the room, it was probably 26 degres there… didn’t sleep really well. Wouldn’t go back.
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2023 par インターナショナルリゾートホテル湯楽城, Gestion de l’hôtel
この度はインターナショナルリゾートホテル湯楽城にご宿泊いただき、誠に有難うございます。また次回のご来館をお待ちしております。
par un voyageur
Publié le 3 déc. 2019 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 2 juin 2019 sur Hotels
Séjour excellent... la chambre qu’on a eu etait tres grande.... le lit etait tres confortable... le petit dejeuner etait bien....
Le service etait excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2019 par Dominic, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Thank you for your comments about your recent stay at The Radisson Narita. We hope you enjoyed your stay with us. We very much look forward to welcoming you back soon. Regards Radisson Narita
par un voyageur
Très bon séjour
Publié le 8 mai 2019 sur HotelsTrès bon séjour avant de prendre un vol à Narita.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2019 par Dominic, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Thank you for your comments about your recent stay at The Radisson Narita. We hope you enjoyed your stay with us. We very much look forward to welcoming you back soon. Regards Dominic
par un voyageur
Publié le 5 mai 2019 sur Expedia
Excellent déjeuner.
Personnel accueillant
Propreté.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2019 par Dominic, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Thank you for your comments about your recent stay at The Radisson Narita. We hope you enjoyed your stay with us. We very much look forward to welcoming you back soon. Regards Dominic
par un voyageur de Montreal Canada
Publié le 26 avr. 2019 sur Expedia
The staff is friendly and helpful.
The room clean and pleasant. The hotel restaurant has lots of choices on the menu and if you are hungry a good buffet (with a reduced price for seniors! Quite unusual).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 avr. 2019 par Dominic, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Thank you for your comments about your recent stay at The Radisson Narita. We are delighted to have seen you enjoyed the hotel and the facilities we have to offer. We very much look forward to welcoming you back soon. Regards Dominic
par un voyageur
Publié le 1 déc. 2018 sur Expedia
Hôtel désuet et non rénové. Mérite peut-être 2 étoiles.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 déc. 2018 par Dominic, Gestion de l’hôtel
The Guest Thank you for the feedback about your recent stay with us. I am very sorry to hear that the condition of the hotel did not meet your expectation. Please do accept my apologies. Rest assured your comments will be passed on to the appropriate department for their review. We look forward to your next stay. Regards Dominic