Note fondée sur 47 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
3,1 Propreté de la chambre
2,9 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
It was dingy, hard to find how to get in, I have photos of the grossest sink and bath I have ever used, I was next to the men’s toilet and bathroom which were used late and very early this morning so interrupting sleep. The woman who came to let me in was friendly. I didn’t check the ratings so I guess it’s my bad. I did try to find another hotel after I saw it but couldn’t find one.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Old, everything needs updating
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
It was an old hotel, but apart from one very large cockroach, it was very clean. You need to realise that these cockroaches fly in and the window was open. I would definitely stay there again during the Carnival of Flowers. For just an overnight stay it was fine.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Wotif
Bad experience
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Wotif
the actual hotel was closed down. No meals, no bar no entry. only the upstairs sleeping quarters were open via a narrow staircase off a dark rear alley which had people smoking and hanging around there was no staff
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Need better furniture and better cosmetics
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juill. 2024 sur Wotif