Note fondée sur 11 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Déçu par l'emplacement

Publié le 8 déc. 2019 sur Hotels
Hotel situé loin des points d'intérêt. Le personnel à l'accueil a une connaissance de l'anglais limité ce qui explique peut être pourquoi il est difficile d'avoir des renseignements sur les possibilités de visites, de transport et des environs. Literie comfortable, personnel très gentil, petit déjeuner copieux et bon. Les chambres sont grandes, mais ont de la moquette tachée et un peu usée. Le jardin et la piscine sont très jolis.
5 sur 5
par un voyageur de Daly City

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 mai 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 août 2018 sur Hotels
4 sur 5
par suhaimi

Lumayan

Publié le 15 déc. 2017 sur Hotels
Servis hotel ok. Sangat memuaskan. Cuma jauh sedikit dari keramaian dan pusat kota. Sangat sesuai untuk pasangan yang baru nikah dan rombongan berkumpulan.
5 sur 5
par herjanta de Makassar

Puas

Publié le 10 mai 2016 sur Hotels
Cukup memuaskan.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Good hotel but out of town

Publié le 5 févr. 2016 sur Expedia
Had a good stay staff were very nice and helpful, but a good 15 minute taxi ride out from the nearest town
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 févr. 2016 par recky, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for stay in our hotel and have a nice life.
5 sur 5
par Craig de Banyuwangi, Indonesia

Beautiful Romantic Getaway

Publié le 18 janv. 2016 sur Hotels
Had a wonderful time with an almost empty hotel, very accomodating staff and delivery of food and beverages right to our door. A great ambiance for anyone looking for a get away in the hills of Toraja
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 févr. 2016 par recky, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We have thanks for stay in our hotel and hope you have a nice experience with us
4 sur 5
par Abdul de adelaide

an old hotel that need a face lift

Publié le 7 sept. 2015 sur Hotels
stayed there with the driver my room was upstairs overlooking the garden its comfortable overall staffs was very good and helpful we had problem with shower and was fixed when we return after a day out. the hotel was far out of rantepao so would be nice if hotel had some arrangement with transport company [bus service from makassar] so visitor could be dropp off and picked up out side the hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2015 par recky, Gestion de l’hôtel
Dear Mr.Abdul Thank you for stay in Hotel Sahid Toraja.. Regards and have great day for you.
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Lithuania

Outdated but rewarding

Publié le 27 juill. 2015 sur Expedia
The hotel is really tired and outdated. However, it is situated in a very remote, calm, relaxing and beautiful place far from the noise of Rantepao. Have in mind that the hotel is in the middle of nowhere - 31km from Rantepao, which means that that you are dependent on the hotel restaurant, which we didn't find very good (no big choise and the food is not very good). Ask for a room on the second floor as they are much better, cosier and have nice balconies with a view. The hotel helps arrange the tours without any problem.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2015 par Recky, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We are proud to served you in Hotel Sahid Toraja, and we hope you enjoyed your visit to our hotel, and thank you very much for all of your information about our product, we will follow up it. Best Regards Recky Execuitive Assistant Manager Hotel Sahid Toraja
5 sur 5
par widya de surabaya

Sahid Toraja hotel yang direkomendasikan

Publié le 18 juin 2015 sur Hotels
Sahid Toraja hotel adalah hotel yang memuaskan pelayanannya kami tiba pukul 04.00 WITA pagi dan langsung dilayani dengan ramah oleh staf hotel (Bu Asri). Meskipun kami baru bisa check in jam 14.00 WITA. Tapi kami boleh menitip barang dan mandi, serta diberikan sarapan standar hotel Sahid. Kamar bersih, hangat, dan nyaman. Pelayanan ramah. Excellent services. Two thumb up!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2015 par recky, Gestion de l’hôtel
Dear ibu Widya, Salam hangat dari Hotel Sahid Toraja*** Terima kasih atas kepercayaan ibu kepada kami,dan sudah memilih HOtel kami untuk itu kami segenap staff hotel menyampaikan terima kasih dan semoga ibu merasa puas dengan pelayanan kami. kami berharap diwaktu yang akan datang ibu masih memilih hotel kami untuk tempat menginap di tana toraja. salam Recky Executive Assistant Manager Hotel Sahid Toraja